جستجو
منو بسته

باتری جارو شارژی میدیا

شرکت میدیا با نام لاتین Midea  یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید لوازم خانگی در کشور چین است که از همان ابتدا با استفاده از بهترین تجهیزات و ماشین آلات روز دنیا و همچنین استفاده مواد با کیفیت و مواد اولیه برتر توانسته است خود را در این حرفه ثابت کند و به یکی از بزرگ ترین برند های لوازم خانگی تبدیل شود .جارو شارژی (Midea) میدیا  یکی از محصولات پرفروش برند میدیا می باشد. خرید جارو شارژی میدیا در ایران با استقبال زیاد تازه عروس و دامادها و جوانان مواجه شده است. از آنجا که باتری جاروشارژی میدیا یک کالای مصرفی است و پس از مدتی عمر باتری جارو شارژی به پایان میرسد، به خرید باتری جارو شارژی میدیا نیاز پیدا میکنیم. باتریهای جارو شارژی میدیا معمولاً از نوع نیکل کادمیوم با ظرفیت 1500 میلی آمپر هستند و در پکهای مختلف تولید می شوند.

انواع باتری جارو شارژی میدیا (Midea):

باتری جارو شارژی میدیا 18 ولت و 1500 میلی آمپر

شما می توانید به راحتی از داخل منزل، محیط کارتان و هر جا و هر شهری که هستید، با برقرار یک تماس با شماره های موجود در سایت الکتریک کالا به عنوان مرکز فروش باتری جارو شارژی میدیا از قیمت باطری جارو شارژی میدیا در مدل های مختلف آگاه شوید. کارشناسان ما با دقت و شکیبایی به سوالات شما پاسخ می دهند و بهترین باطری جارو شارژی مناسب دستگاه جارو شارژی شما را معرفی خواهند کرد.

خرید باتری جارو شارژی Midea میدیا از نمایندگی فروش باتری جارو شارژی میدیا بسیار اسان است و شما می توانید در همه ساعات شبانه روز به خرید باطری جارو شارژی میدیا از طریق صفحه سایت یا تماس تلفنی با شماره سایت اقدام نمایید.

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
تعویض باتری جاروشارژی میدیا 18 ولت

تعویض باتری جاروشارژی میدیا 18 ولت 2000 میلی آمپر Midea

باتری جاروشارژی میدیا Midea نوع سلول: لیتیوم یون ولتاژ خروجی: 18 ولت ظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر ساعت
10,000,000 ریال
filter Close
دسته بندی ها
فروشندگان