جستجو
منو بسته

باتری جاروشارژی بوش

bosch Vacuum Cleaner Battery باتری جاروشارژی بوش

bosch Vacuum Cleaner Battery باتری جاروشارژی بوش

شرکت بوش آلمان یکی از قدرتمند ترین کمپانیهای ساخت لوازم خانگی و ابزار در دنیا می باشد. از جمله محصولات پر فروش این شرکت بوش جارو های شارژی هستند.
معمولا باتری جارو شارژیهای بوش از جنس نیکل کادمیوم یا لیتیوم یون هستند. بوش مدلهای متنوعی از جارو شارژی با توانهای مختلف تولید میکند که هر مدل باتری مختص به خود را دارد.
ما در مجموعه الکتریک کالا انواع پک باتری جارو شارژی بوش را با بهترین کیفیت و قیمت تولید و عرضه میکنیم.

 

 

 

تعویض باتری جارو شارژی بوش

برای تعویض باتری جارو شارژی بوش، انتخاب باتری طبق نمونه 

جوش غیر استاندارد باتری

اصلی نصب شده توسط شرکت بوش انجام می گردد و باتری جارو شارژی بوش از لحاظ سایز، ولتاژ و شکل ظاهری پک باتری جارو شارژی مطابق باتری استاندارد نصب شده توسط شرکت سازنده می باشد. معمولا باتری اورجینال نصب شده روی جارو شارژی های بوش دارای حداکثر ظرفیت ممکن در سایز ساب سی یعنی 3000 میلی آمپر ساعت هستند و توصیه میشود همین باتری مجددا نصب گردد. البته مشتریان عزیز امکان انتخاب ظرفیت 

باتری را دارند و میتوانند از ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت تا 3000 میلی آمپر را انتخاب نمایند. ظرفیت باتری هر چقدر بالاتر باشد مدت زمان شارژ دهی باتری نیز بالاتر می رود.فرایند تعویض باتری جارو شارژی بوش در الکتریک کالا توسط تکنسین فنی و دستگاه نقطه جوش باتری استاندارد انجام میشود که همین امر باعث بالا رفتن عمر باتری و آسیب ندیدن باتری میشود.

قابل ذکر است اتصال سلولهای باتری جارو شارژی توسط افراد غیر فنی و ابزار غیر استاندارد باعث آسیب شدید به باتری و پایین آمدن ظرفیت شارژ باتری میشود. لذا ما در مجموعه الکتریک کالا عمل پک کردن باتری جارو شارژی را با نقطه جوش استاندارد انجام میدهیم. هنگام ساخت پک باتری با نقطه جوش استاندارد اتصال پلیت نیکل به باتری در کمتر از یک صدم ثانیه اتفاق می افتد و سلول باتری بیش از حد گرم نمیشود و آسیب نمیبیند. ولی در برخی مراکز غیر استاندارد اتصال سلولهای باتری به یکدیگر توسط هویه داغ لحیم میشود.

این امر باتری جارو شارژی شما را تخریب میکند. و یا از دستگاه نقطه جوش باتری غیر استاندارد استفاده میشود که باعث داغ شدن بیش از حد باتری شده و ظرفیت و طول عمر باتری را به شدت کاهش میدهد.  

 

 

عمر باتری جارو شارژی بوش

عوامل زیادی در تعیین طول عمر پک باتری جارو شارژی شما دخیل هستند اما در شرایط استاندارد یک باتری با کیفیت جارو شارژی تا دو سال با ظرفیت اسمی چاپ شده روی باتری کار میکند و پس از آن به مرور زمان ظرفیت باتری پایین تر آمده و تقریبا 3 سال پس از نصب عمر باتری جارو شارژی شما به پایان میرسد و نیاز به تعویض باتری خواهید داشت.
از جمله عوامل مهم در تعیین طول عمر باتری جارو شارژی، استفاده از شارژر استاندارد است. شارژر استاندارد تضمین کننده طول عمر باتری شماست به این صورت که یک شارژر استاندارد باتری جارو شارژی، علاوه بر ولتاژ دقیق و فیلتر شده، مقدار جریان خروجی از شارژر را در مراحل مختلف شارژ کنترل میکند و با این عمل دمای داخل باتری کنترل شده و از آسیب رسیدن به باتری جلو گیرری میکند.
از عوامل مهم دیگر در طول عمر باتری جارو شارژی بوش دمای محیط است. باتریها به طور کل بهترین عملکردشان را در دمای مثبت 10 تا مثبت 20 درجه سانتیگراد انجام میدهند.
عامل بعدی که تاثیر به سزایی بر طول عمر باتری جارو شارژی دارد و معمولا در خانه رعایت نمیشود، این است که در مواقع عدم استفاده از جارو شارژی و پس از شارژ کامل همچنان دستگاه به برق متصل است و گاها تا روز بعد و استفاده  مجدد در دستگاه به برق متصل می ماند. این قضیه درست است که همه دستگاههای استاندارد مدار کنترل شارژ و قطع کن جریان شارژ اتوماتیک دارند اما، توصیه ما به شما این است که برای افزایش طول عمر باتری جارو شارژی خود، پس از شارژ کامل آن را از برق جدا کنید(این قضیه بر افزایش طول عمر سایر وسایل از جمله شارژر، تلویزیون، مایکروویو و ... نیز صادق است)برای مطالعه کامل مقاله عوامل موثر بر طول عمر باتری روی این لینک کلیک کنید.

مدت زمان شارژ باتری جارو شارژی

یکی از سوالات متداول هنگام خرید باتری یا تعویض باتری جارو شارژی بوش این است که چند ساعت دستگاه را روی شارژ بگذاریم یا اینکه مدت زمان شارژ اولیه چقدر باید باشد؟
پاسخ این سوال رابطه مستقیم با ظرفیت باتری جارو شارژی و شدت جریان خروجی شارژر جارو شارژی بوش شما  دارد. بدیم معنی که اگر به عنوان مثال جریان خروجی شارژر باتری جارو شارژی شما 200 میلی آمپر باشد و شما باتری با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت انتخاب کرده باشید. بایک تقسیم ساده 2000/200 عدد 10 ساعت برای شارژ کامل باتری به دست می آید. البته باتری جدیدی که شما تهیه میکنید در حدود 20 تا 30 درصد شارژ اولیه دارد که در این زمان تاثیر گذار است.
در صورتی که دستگاه جارو شارژی، باتری و شارژر شما استاندارد باشند و از کیفیت خوبی برخوردار باشد. نیازی به وسواس نشان دادن در مدت زمان شارژ باتری نیست. به دلیل اینکه این دستگاهها و شارژرهای استاندارد مدار محافظ باتری و کنترل شارژ و چراغ نشانگر شارژ کامل دارند. بنابر این پس از سبز شده چراغ نشانگر شارژ باتری دستگاه و شارژر را از برق قطع نمایید.

قیمت باتری جاروشارژی بوش

قیمت باتری جارو شارژی بوش بستگی به نوع سلول استفاده شده در پک باتری جارو شارژي و ظرفیت سلول باتری دارد. ما در مجموعه الکتریک کالا قیمت باتری جارو شارژی بوش را بر اساس تعداد سلول استفاده شده در پک باتری محاسبه میکنیم و هیچ هزینه ای بابت پک زدن و جوش باتری دریافت نمیکنیم. و تضمین بهترین قیمت را به مشتریانمان میدهیم. برای مشاهده انواع باتری جارو شارژی بوش و خرید اینترنتی باتری جارو شارژی بوش کلیک کنید.

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
باتری جاروشارژی بوش Bosch 20.4 ولت 1500 میلی آمپر ساعت

باتری جاروشارژی بوش Bosch 20.4 ولت 1500 میلی آمپر ساعت

باتری جاروشارژی بوش
ولتاژ خروجی: 20.4 ولت
باتری جارو شارژی بوش BBHMOVE7/04
باتری جارو شارژی بوش BBHMOVE7
ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
11,900,000 ریال
باتری جاروشارژی بوش Bosch 18 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی بوش Bosch 18 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی بوش ولتاژ خروجی: 18 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
10,500,000 ریال
باتری جاروشارژی بوش  bosch 14.4 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی بوش bosch 14.4 ولت 1500 میلی آمپر نوع 2

باتری جاروشارژی بوش ولتاژ خروجی: 14.4 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
8,400,000 ریال
باتری جاروشارژی بوش bosch 14.4 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی بوش bosch 14.4 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی بوش ولتاژ خروجی: 14.4 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
8,400,000 ریال
باتری جاروشارژی بوش 3.6 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی بوش 3.6 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی بوش ولتاژ خروجی: 3.6 ولت ظرفیت باتری: از 1500 میلی آمپر ساعت
2,100,000 ریال
filter Close
دسته بندی ها
فروشندگان