جستجو
منو بسته

قوانین و مقررات

مشتری عزیز لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی الکتریک کالا به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی الکتریک کالا و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی الکتریک کالا از سوی کاربر است. کلیه فعالیتهای وب سایت الکتریک کالا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است بنابراین مشتریان عزیز نیز بایستی قوانین مربوط به کاربر را رعایت فرمایند .

 تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به شخص یا شرکتی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی الکتریک کالا اقدام نماید.

 سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:
فروشگاه اینترنتی الکتریک کالا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
فروشگاه اینترنتی الکتریک کالا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی الکتریک کالا، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی الکتریک کالا جزئی از اموال فروشگاه اینترنتی الکتریک کالا محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی الکتریک کالا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی الکتریک کالا محفوظ می‏‌دارد.

 روز و ساعت فعالیت فروشگاه :
فروشگاه اینترنتی الکتریک کالا هر روز از ساعت 8 صبح تا 7 بعد از ظهر فعالیت دارد ولی ارسال مرسولات بر حسب نوع ارسالی که مشتری انتخاب نموده است تابع ساعات کاری شرکتهای ارسال کننده است .

 ضمانت اصالت کالا :
الکتریک کالا ضمانت مینماید کلیه کالاهایی که در سایت فروخته میشوند دقیقا با مشخصات ثبت شده منطبق خواهد بود. سایر سایت ها و لینکهایی كه برای ارائه اطلاعات بیشتر و کاملتر به كاربر در فروشگاه اینترنتی الکتریک کالا لینك شده اند مستقل بوده، و فروشگاه اینترنتی الکتریک کالا مسئولیتی در قبال محتویات آنها ندارد. ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در بعضی از موارد، به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا است. در صورت مغایرت و اشتباه در ارسال یا معیوب بودن کالا الکتریک کالا هزینه عودت کالا را بر عهده میگیرد . تمامی ارتباطهای فروشگاه الکتریک کالا با مشتریان از طریق ایمیلهای زیر خواهد بود :

info@ElectricKala.com