جستجو
منو بسته

باتری جارو شارژی سنکور

برند سنکور Sencore در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی در جمهوری چک فعالیت می کند. جارو شارژی سنکور یکی از محصولات پرفروش برند سنکور می باشد. خرید جارو شارژی سنکور در ایران با استقبال زیاد تازه عروس و دامادها و جوانان مواجه شده است. از آنجا که باتری جاروشارژی سنکور یک کالای مصرفی است و پس از مدتی عمر باتری جارو شارژی به پایان میرسد، به خرید باتری جارو شارژی سنکور نیاز پیدا میکنیم. باتریهای جارو شارژی سنکور معمولاً از نوع نیکل کادمیوم با ظرفیت 1500 میلی آمپر هستند و در پکهای مختلف با رنج ولتاژ مختلف تولید می شوند.

انواع باتری جارو شارژی سنکور عبارتند از:

باتری جارو شارژی سنکور 7.2 ولت و 1500میلی آمپر ,باتری جارو شارژی سنکور 14.4 ولت و 1100 میلی آمپر

شما می توانید به آسانی از داخل منزل، محیط کارتان و هر جا و هر شهری که هستید، با برقرار یک تماس با شماره های موجود در سایت الکتریک کالا به عنوان مرکز فروش باتری جارو شارژی سنکور از قیمت باطری جارو شارژی سنکور در مدل های مختلف آگاه شوید. کارشناسان ما با دقت و شکیبایی به سوالات شما پاسخ می دهند و بهترین باطری جارو شارژی مناسب دستگاه جارو شارژی شما را معرفی خواهند کرد.

خرید باتری جارو شارژی سنکور از نمایندگی فروش باتری جارو شارژی سنکور بسیار اسان است و شما می توانید در همه ساعات شبانه روز به خرید باطری جارو شارژی سنکور از طریق صفحه سایت یا تماس تلفنی با شماره سایت اقدام نمایید

دسته بندی ها
فروشندگان