جستجو
منو بسته

باتری کتابی قابل شارژ

باتری کتابی شارژی چیست ؟

 

باتری کتابی شارژی

قبل از خرید باتری کتابی شارژی، بیایید این باتری را از نظر ویژگی ها و مشخصات بررسی کنیم، تا ببینیم دقیقا باتریهای کتابی قابل شارژ کجا کاربرد دارد و عمر متوسط آن چقدر است؟

باتری کتابی قابل شارژ یکی از انواع باتری های کتابی 9 ولت هستند. این نوع باتری ها با ولتاژ 9 ولت در بازار عرضه می شوند و توسط برند های مختلفی با ظاهر یکسان ساخته می شوند. اما نکته ای که این باتری را از نوع معمولی آن متمایز می کند، قابلیت شارژ مجدد آن است.
باتری کتابی شارژی را می توان به تعداد دفعات بالا با استفاده از شارژر مخصوص، شارژ و دوباره استفاده کرد. عمر مفید کاربردی این باتری ها بیش از چند سال (500 بار شارژ) است و در این مدت هیچ گونه افت کیفیتی از باتری دیده نمی شود.

کاربرد باتری کتابی شارژی چیست ؟

امروزه اکثر تجهیزات به سمت بی سیم شدن رفته اند پس به دلیل حذف سیم اتصال به برق از وسایل، به باتری های مرغوب و بادوام نیاز خواهیم داشت. این باتری ها باید قابل شارژ باشند تا از هزینه بالا و آلودگی محیط زیست جلوگیری شود، باتری کتابی شارژی مناسب ترین فضای ذخیره سازی انرژی است که قابلیت شارژ مجدد دارد. همچنین این وسیله به دلیل عمر بالا، قادر است به تعداد دفعات بالا شارژ و دشارژ شود. برای مثال می توان وسایل زیر را به عنوان برخی وسایل الکتریکی که با باتری کتابی قابل شارژ کار می کنند، معرفی کرد.
مولتیمترها، وسایل اندازه گیری ابزار دقیق، انواع اسباب بازی ها، انواع ترازو ها، چراغ قوه ها، ماشین های ریش تراش مسافرتی، اتو های مسافرتی، کنترل ها، رادیو های کوچک، ساعت های دیواری بزرگ

 

انواع باتری کتابی قابل شارژ

انواع باتری کتابی قابل شارژ

باتریهای کتابی شارژی از لحاظ تکنولوژی شیمیایی معمولا از نوع نیکل متال و یا لیتیوم یون هستند که باتریهای کتابی شارژی لیتیومی معمولا دارای ظرفیت بیشتر و عمر طولانی تری هستند. در نوع نیکل متال معمولا از سری کردن 6 سلول نیکل این باتری تشکیل میگردد و در نوع لیتیومی از سری کردن دو سلول لیتیوم پلیمر باتری تولید میشود.

 

مزایای باتری کتابی شارژی چیست؟

این باتری ها به دلیل قابلیت شارژ به تعداد دفعات بالا، از صرف هزینه بالا برای تهیه باتری جدید جلوگیری میکنند. پس مورد اول مربوط به کاهش هزینه تهیه باتری است. این مورد به لطف قابلیت شارژ در باتری کتابی شارژی ممکن شده است.
یکی دیگر از مزایای باتری کتابی شارژی ، ظرفیت بالای آن است. به لطف این مزیت، باتری به مدت بیشتری قابل استفاده است و شارژ آن دیر تر خالی می شود. این مورد برای اسباب بازی ها و دسته های بازی و ... بسیار مهم است.


نکات مهم راجع به خرید باتری کتابی قابل شارژ

پیش از خرید باید این موضوع را مد نظر قرار دهید که دقیقا برای چه استفاده ای، قصد خرید باتری را دارید. تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. امروزه برند های مختلف زیادی در تمام دنیا،  باتری کتابی شارژی تولید می کنند پس باید این نکته را مد نظر قرار دهید که کیفیت باتری در برند های سازنده مختلف، متفاوت خواهد بود. بهتر است، پیش از خرید راجع به برند سازنده تحقیق کنید و بهترین برند و بهترین کیفیت ساخت را انتخاب کنید.

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
 باتری کتابی دی بی کی مدل 6F22

باتری کتابی دی بی کی مدل 6F22

تعداد باتری های موجود در پک 1 عدد
نوع باتری کتابی 9V
ولتاژ باتری 9 ولت
ظرفیت باتری 400 میلی آمپر بر ساعت میلی آمپر ساعت
نوع تکنولوژی باتری لیتیومی
قابلیت شارژ مجدد دارد
2,500,000 ریال
battery 9v rechargeable dbk li-on

باتری 9 ولت شارژی لیتیومی یون 400 میلی آمپری DBK

باتریDBK سایز ۹ ولت کتابی شارژی باطری صنعتی شارژی باطری دی بی کی ظرفیت:۴۰۰mAh ولتاژ ۹ ولت سایز کتابی لیتیوم-یون Li-ion
2,500,000 ریال