جستجو
منو بسته

باتری جارو شارژی ساکس

برند ساکس در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی در کشور کره جنوبی فعالیت می کند و در سطح جهانی شناخته شده است. جارو شارژی ساکس یکی از محصولات پرفروش برند ساکس می باشد. خرید جارو شارژی ساکس در ایران با استقبال زیاد تازه عروس و دامادها و جوانان مواجه شده است. از آنجا که باتری جاروشارژی ساکس یک کالای مصرفی است و پس از مدتی عمر باتری جارو شارژی به پایان میرسد، به خرید باتری جارو شارژی ساکس نیاز پیدا میکنیم. باتریهای جارو شارژی ساکس معمولاً از نوع نیکل کادمیوم با ظرفیت 1500 میلی آمپر هستند و در پکهای مختلف با رنج ولتاژ مختلف تولید می شوند.

انواع باتری جارو شارژی ساکس عبارتند از:

باتری جارو شارژی ساکس 6 ولت و 1500 میلی آمپر ,باتری جارو شارژی ساکس 9.6 ولت  و 1500 میلی آمپر

شما می توانید به آسانی از داخل منزل، محیط کارتان و هر جا و هر شهری که هستید، با برقرار یک تماس با شماره های موجود در سایت الکتریک کالا به عنوان مرکز فروش باتری جارو شارژی ساکس از قیمت باطری جارو شارژی ساکس در مدل های مختلف آگاه شوید. کارشناسان ما با دقت و شکیبایی به سوالات شما پاسخ می دهند و بهترین باطری جارو شارژی مناسب دستگاه جارو شارژی شما را معرفی خواهند کرد.

خرید باتری جارو شارژی ساکس از نمایندگی فروش باتری جارو شارژی ساکس بسیار اسان است و شما می توانید در همه ساعات شبانه روز به خرید باطری جارو شارژی ساکس از طریق صفحه سایت یا تماس تلفنی با شماره سایت اقدام نمایید

دسته بندی ها
فروشندگان