جستجو
منو بسته

باتری دریل شارژی هیوندای Hyundai Rechargeable Drill Battery

باتری دریل شارژی هیوندای

باتری دریل شارژی هیوندای

همه ما با شنیدن نام برند هیوندای به یاد انواع خودرو و موتورسیکلت می افتیم، اما برند بزرگ هیوندای، سالهای سال است که در زمینه طراحی و تولید انواع لوازم خانگی و صنعتی

 نیز فعالیت دارد و یکی از بزرگترین تولید کنندگان وسایل الکتریکی در سراسر جهان است. یکی از ابزار صنعتی پر فروش این برند، دریل شارژی هیوندای است. این دریل با استفاده از یک باتری مقاوم و قابل شارژ از جنس لیتیوم یونی، قدرت خوبی برای انجام انواع سوراخکاری ها دارد.

باتری دریل شارژی هیوندای معمولا از جنس لیتیوم یونی و یا نیکل کادمیوم است. این باتری قابل شارژ بوده و مقاومت بسیار عالی در برابر ضربه دارد. عمر باتری دریل شارژی هیوندای بالاست و نیاز به نگرانی بایت عمر مفید و کوتاه مدت آن وجود ندارد. 

 

 

عوامل تاثیر گذار در قیمت باتری دریل شارژی هیوندای

در قیمت گذاری انواع باتری قابل شارژ برای دریل های شارژی چندین و چند مورد تاثیر گذار است. قیمت باتری دریل شارژی هیوندای نیز از این قاعده مستثنی نیست و در قیمت آن، عواملی مانند برند سازنده باتری، نوع تکنولوژی ساخت باتری، ظرفیت ذخیره انرژی و ... اثر گذار است. این محصول به دلیل اینکه باید به تعداد دفعات زیاد مورد شارژ و استفاده قرار گیرد، از تکنولوژی لیتیوم یونی در ساخت آن استفاده شده است. امروزه در بسیاری از وسایل الکترونیکی مانند موبایل ها، لپتاپ ها و ... از این تکنولوژی استفاده می شود. عملیات شارژ برای این منابع انرژی بسیار سریع انجام می شود و می توانند ظرفیت انرژی بسیار بالایی را در خود جای دهند.

 

 خرید باتری دریل شارژی هیوندای

شما می توانید، برای خرید باتری دریل شارژی هیوندای، از طریق این صفحه اقدام فرمایید تا این محصول برای شما ارسال شود. در زمان خرید باتری دریل شارژی هیوندای ، به نوع باتری، پورت اتصال باتری به دستگاه و مدل دستگاه دقت داشته باشید، بعلاوه باید جریان و ولتاژ شارژر متناسب با ورودی باتری باشد، تا از آسیب رسیدن به دستگاه جلوگیری شود. 

 

تعویض سلول باتری دریل شارژی هیوندای

همانطور که اطلاع دارید باتریهای قابل شارژ پس از یک دوره زمانی دو ساله و یا نزدیک به 1000 سیکل شارژ ظرفیت اسمی خود را از دست میدهند و دیگر حداکثر کارایی را ندارند. در این زمان ما نیاز به تعویض سلولهای باتری دریل شارژی خود پیدا میکنیم. در مجموعه الکتریک کالا امکان تعویض سلولهای باتری دریل شارژی هیوندای وجود دارد و شما عزیزان میتوانید با ارسال عکس و مدل دریل شارژی خود با همکاران ما در این مورد مشاوره نمایید.

دسته بندی ها
فروشندگان