جستجو
منو بسته

باتری دریل شارژی ادون EDON

باتری دیرل شارژی ادون

باتری دیرل شارژی ادونیکی از شرکتهایی که در زمینه ابزارآلات برقی و شارژی در ایران فعالیت میکند شرکت ادون است. ادون توانسته باتوجه به کیفیت نسبتا خوب و قیمت رقابتی در بین ابزارآلات شارژی اقتصادی، در بازار جایگاه خوبی برای خود پیدا کند.

باتری دریل شارژی ادون معمولا از نوع لیتیوم یون قابل شارژ است.

تعویض باتری دریل شارژی ادون

تعویض باتری دریل شارژی ادون در صورت خرابی باتری اجتناب ناپذیر است. شما میتوانید به جای خرید باتری جدید برای دریل شارژی ادون، سلولهای باتری داخل قاب را تعویض نمایید. تعویض سلولهای باتری دریل شارژی ادون دو مزیت برای شما دارد: اول اینکه قیمت خرید و تعویض سلول بسیار پایینتر از خرید باتری آماده دریل شارژی ادون است. و دومین مزیت تعویض سلول باتری دریل شارژی ادون این است که دست شما برای خرید سلول با کیفیت و تاریخ تولید جدید باز است. و شما میتوانید باتری اورجینال دستگاه را با یک هزینه به مراتب کمتر و با کیفیت روز اول تحویل بگیرید .

در کل توصیه ما به شما این است که باتریهای آماده غیر اورجینال را تهیه نفرمایید زیرا معمولا درون پک این مدل باتریها از ارزانترین و ضعیفترین سلولهای باتری استفاده شده است.

 

خرید باتری دریل شارژی ادون

برای خرید باتری دریل شارژی ادون میتوانید از سایت الکتریک کالا به راحتی اقدام به خرید نمایید و یا در صورت نیاز به مشاوره و انتخاب باتری مناسب برای دستگاه دریل شارژی ادون روی لینک تماس کلیک کرده و از همکاران ما مشاوره دریافت نمایید.

دسته بندی ها
فروشندگان