جستجو
منو بسته

باتری دریل شارژی ماکیتا Makita

باتری دریل شارژی ماکیتاباتری دریل شارژی ماکیتا

شرکت ماکیتا یک شرکت ژاپنی تولید کننده انواع ابزار حرفه ای است که در زمینه ساخت انواع دریل شارژی و ابزار صنعتی فعال است، برند ماکیتا یک برند باکیفیت و نسبتا گران قیمت در ایران است، این شرکت با فروش تعداد زیاد انواع دریل شارژی و غیر شارژی در ایران سهم بالایی را به خود اختصاص داده است. دریل های  شارژی ماکیتا نیروی خود را از یک پک باتری قابل شارژ تامین میکند.

خرید باتری دریل شارژی ماکیتا

برای خرید باتری دریل شارژی ماکیتا کافی است مدل دریل شارژی یا نوع و ظرفیت باتری را در سایت الکترریک کالا جستجو کنید، و یا برای خرید باتری دریل شارژی ماکیتا تصویر یا مدل دستگاه را به شماره موجود در سایت ارسال بفرمایید تا همکاران ما در مورد انتخاب صحیح و خرید آنلاین باتری دریل شارژی به شما مشاوره بدهند.

جنس باتری دریل شارژی ماکیتا

جنس باتری دریل شارژی ماکیتا از لحاظ شیمیایی بستگی به مدل دریل شارژی دارد و در انواع مختلف تولید میشود که در زیر معرفی شده اند:

باتری لیتیوم یون دریل شارژی ماکیتا ، باتری نیکل متال دریل شارژی ماکیتا ، باتری نیکل کادمیوم دریل شارژی ماکیتا

انواع مختلف باتری دریل شارژی ماکیتا

باتری 12 ولت 2000 میلی آمپر دریل شارژی ماکیتا ,باتری 14.4 ولت 2000 میلی آمپر دریل شارژی ماکیتا , باتری لیتیومی 18 ولت دریل شارژی ماکیتا,باتری 21 ولت دریل شارژی ماکیتا 

قیمت باتری دریل شارژی ماکیتا

قیمت باتری دریل شارژی ماکیتا بستگی به نوع سلول استفاده شده در پک باتری دریل شارژي ماکیتا و ظرفیت سلول باتری دارد. ما در مجموعه الکتریک کالا قیمت باتری دریل شارژی ماکیتا را بر اساس تعداد سلول و ظرفیت باتری استفاده شده در پک باتری محاسبه میکنیم و هیچ هزینه ای بابت پک زدن و جوش باتری دریافت نمیکنیم. و تضمین بهترین قیمت را به مشتریانمان میدهیم.

تعویض سلول باتری دریل شارژی ماکیتا

باتری دریل شارژی ماکیتا نیز مانند سایر برندها عمری حدودا دو ساله دارد و پس از اتمام عمر باتری بایستی سلولهای باتری داخل پک باتری دریل شارژی ماکیتا را تعویض کرد. تعویض باتری دریل شارژی ماکیتا در مجموعه الکتریک کالا انجام میشود. شما با ارسال عکس و مدل دریل شارژی ماکیتا میتوانید پک آماده سلولهای باتری را به صورت جوش خورده دریافت نمایید.

تعویض سلول باتری یا خرید پک باتری آماده؟

تعویض سلولهای باتری دریل شارژی ماکیتا چند مزیت برای شما دارد:

اول اینکه قیمت خرید و تعویض سلول به مراتب پایینتر از خرید باتری آماده دریل شارژی ماکیتا است زیرا شما فقط مبلغ خرید سلولهای باتری را میپردازید و هزینه خرید قاب و برد محافظ باتری را پرداخت نمی کنید.

دومین مزیت تعویض سلول باتری دریل شارژی ماکیتا این است که شما امکان انتخاب باتری باکیفیت و تاریخ به روزتر را دارید.

سومین مزیت تعویض سلول باتری دریل شارژی ماکیتا کمک به حفظ محیط زیست با کاستن از حجم زباله های الکترونیکی است.

در کل توصیه ما به شما این است که باتریهای آماده غیر اورجینال را تهیه نفرمایید زیرا معمولا درون پک این مدل باتریها از ارزانترین و بی کیفیت ترین سلولهای باتری استفاده شده است. و معمولا مدت زمان طولانی در انبارها  دپو شده اند و قسمت قابل توجهی از عمر باتری در انبار سپری شده است. البته این جملات به معنی این نیست که همیشه باتریهای آماده بی کیفیت هستند و استثنا هم وجود دارد.

خرید باتری دریل شارژی ماکیتا

برای خرید باتری دریل شارژی ماکیتا در صورت موجود بودن کالا از همین صفحه اقدام بفرمایید و در غیر اینصورت جهت خرید و دریافت مشاوره روی آیکون تماس در گوشه سمت راست پایین سایت کلیک کرده و با همکاران ما مشورت نمایید.

 

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
تعویض باتری دریل شارژی ماکیتا 14.4 ولت 2000 میلی آمپر مدل Makita 14.4v 2000mAh

تعویض باتری دریل شارژی ماکیتا 14.4 ولت 2000 میلی آمپر مدل Makita 14.4v 2000mAh

باتری دریل شارژی ماکیتا ولتاژ خروجی: 14.4 ولت ظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر ساعت
8,400,000 ریال
تعویض باتری دریل شارژی ماکیتا 18 ولت 2000 میلی آمپر مدل Makita 18v 2000mAh

تعویض باتری دریل شارژی ماکیتا 18 ولت 2000 میلی آمپر مدل Makita 18v 2000mAh

باتری دریل شارژی ماکیتا ولتاژ خروجی: 18 ولت ظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر ساعت
5,000,000 ریال 10,000,000 ریال
filter Close
دسته بندی ها
فروشندگان