جستجو
منو بسته

باتریهای قابل شارژ

باطری شارژی به باتریهایی گفته میشود که قابلیت شارژ دوباره بوسیله شارژر باتری را دارا هستند . یک باتری قابل شارژ با ظرفیت شارژ آن اندازه گیری می شود که بر حسب میلی آمپر ساعت (mAh) نشان داده می شود. عدد ظرفیت باتری معمولا روی بسته بندی و یا خود باتری قابل شارژ چاپ شده است. بالاتر بودن عدد ظرفیت باتری شارژی به معنی بالاتر بودن ظرفیت نگه داری شارژ باتری و زمان شارژدهی بیشتر باتری می باشد. البته باید توجه داشته باشید که عدد ظرفیت بیانگر شدت جریان خروجی باتری قابل شارژ نیست و صرفا مقدار انرژی الکتریکی قابل ذخیره شده در باتری را نشان میدهد. این مقدار ظرفیت باتریهای قابل شارژ به صورت مستقیم وابسته به اندازه باتری و تکنولوژی شیمیایی باتری شارژی است. در حال حاظر باتری های خانواده لیتیوم از چگالی بالاتری نسبت به سایر تکنولوژیهای شیمیایی باتریها برخوردارند. برای اطلاع دقیق از تکنولوژی شیمیایی باتریها این مقاله را مطالعه بفرمایید (کلیک کنید)  .

 باتریهای قابل شارژ از لحاظ سیکل شارژ یا تعداد دفعات شارژ معمولا از 500 تا 1500 بار شارژ عمر مفید دارند. البته این بدان معنا نیست که یک باتری قابل شارژ دقیقا در سیکل 1500 شارژ عمرش به پایان برسد. در واقه از اولین بار شارژ، باتری به کندی شروع به ضعیف شدن میکند و بعد از عمر تعیین شده ظرفیت قابل قبول خود را از دست میدهد و دیگر ارزش استفاده ندارد.

باتری های قابل شارژ از لحاظ سایر به دسته های متنوعی تقسیم میشوند که معروفترین آنها : قلمی AA ، نیم قلمی AAA ، متوسط C ، بزرگ D ، 18650 ، 18500 ، ...  می باشند. برای اطلاع دقیق از سایز استاندارد باتری ها روی این مقاله کلیک کنید .

این باتری ها از لحاظ تکنولوژی شیمیایی به دسته های مختلف با ولتاژهای مختلفی تقسیم می شوند مانند باتریهای شارژی لیتیوم پلیمر ، باتریهای شارژی لیتیوم یون ، باتریهای قابل شارژ سرب اسیدی ، باطری شارژی نیکل کادمیوم و برخی باتری شارژی با کاربردهای خاص. فروشگاه اینترنتی الکتریک کالا انواع باتری شارژی با دسته بندیهای مختلف با نازلترین قیمت به فروش می رساند .

RechargableBateries

پرسش و پاسخ : 

پرسش: آیا میتوانم در دستگاههایی که باتریهای غیر قابل شارژ دارند مثل کنترل تلوزیون از باتری قابل شارژ استفاده کنم؟ 

پاسخ: بله در اکثر دستگاههای خانگی معمولا میتوانید باتریهای قابل شارژ نیکل متال هیدرید و یا نیکل کادمیوم را جایگزین باتری های یک بار مصرف هیوی دیوتی و یا آلکالاین کنید. البته باید توجه داشته باشید که باتریهای قابل شارژ نیکل ولتاژ 1.2 ولت دارند ولی باتری های یک بار مصرف ولتاژ 1.5 ولت دارند. این اختلاف ولتاژ معمولا در . وسایل خانگی با دو یا سه باتری مشکلی ایجاد نمیکند ولی اگر تعداد باتری ها زیادتر باشد مثلا 10 عدد باتری قابل شارژ 12 ولت خروجی دارد ولی 10 عدد باتری یک بار مصرف 15 ولت خروجی دارد. بنابر این برای جایگزین کردن 10 عدد باتری یک بار مصرف 12 عدد باتری قابل شارژ نیاز داریم. در کل استفاده از باتریهای قابل شارژ مزیت های زیادی برای ما و محیط زیست دارد زیرا با یک بار هزینه خرید باتری قابل شارژ صدها بار میتوان از آن استفاده کرد و با این کار زباله های الکترونیک حاصل از باتریهای یک بار مصرف به شدت کاهش مییابد و کمک زیادی به محیط زیست است.

البته طریقه شارژ و نگهداری باتری های قابل شارژ در طول عمر آن تاثیر بسیار زیادی دارد که به طور مفصل در این مقاله میتوانید مطالعه کنید.

در مورد طراحی پک باتری برای کاربردهای صنعتی دقیق و خاص و جایگزین کردن باتریها به این لینک مراجعه کنید.

پرسش: پس از خرید باتری قابل شارژ آیا میتوانم آن را مستقیم در دستگاه مربوطه استفاده کنم؟

پاسخ: جواب کوتا به این سوال خیر است. شما پس از خرید باتری قابل شارژ بایستی یک بار با شارژر استاندارد باتری خود را شارژ کنید. هرچند که استثنا هم وجود دارد و برخی از باتریهای قابل شارژ به صورت شارژ شده از کارخانه توزیع میشوند. البته توصیه ما به شما این است که آنها را هم شارژ اولیه کنید.

RechargableBateries

پرسش: تخلیه خود به خود یا self discharge باتریهای قابل شارژ چیست؟

واکنشهای شیمیایی داخلی باتری و مقاومت داخلی باتریهای قابل شارژ باعث تخلیه خود به خودی باتری شارژی میشود. یعنی زمانی که از دستگاه استفاده نمیکنید این عامل باعث مصرف شارژ باتری شده و حتی در عمر مفید باتری نیز تاثیر گذار است.  self-discharge یا تخلیه خود به خودی باتری قابل شارژ به عولملی چون دمای محیط، کیفیت ساخت باتری، جریان شارژ و تکنولوژی شیمیایی باتری بستگی دارد . یعنی باتری شارژی شما در دمای بالاتر زودتر تخلیه میشود و عمر مفید آن نیز کاهش میابد و یا از لحاظ تکنولوژی شیمیایی باتریهای قابل شارژ لیتیوم یونی و یا سایر باتریهای شارژی خانواده لیتیوم مدت بسیار بیشتر نسبت به باتریهای شارژی نیکل و یا باتریهای قابل شارژ سیلد اسید میتوانند در انبار آماده کار باقی بمانند. معمولا باتریهای لیتیومی 2 درصد از شارژ خود را در ماه از دست میدهند در حالی که باتریهای نیکل کادمیوم Ni-Cd حدودا 15 درصد از ظرفیت شارژ خود را از دست میدهند و باتریهای نیکل متال هیدرید Ni-Mh حتی تا 30 درصد از شارژ خود را در ماه از دست میدهند. این موضوع زمانی اهمیت پیدا میکند که بدانیم باتریهای مختلف در صورت پایین رفتن مقدار شارژ یا ولتاژشان از یک سطح خاص در اصطلاح میمیرند. بنابر این توصیه میکنیم مقاله  "انواع باتریهای قابل شارژ و راهنمای نگهداری از آنها" را مطالعه بفرمایید.

 

پرسش: معنی عبارت Stay Charged چاپ شده روی برخی باتریهای قابل شارژ چیست؟

همانطور که در پرسش قبل در مورد self discharge صحبت کردیم در واقع عبارت Stay Charged بیانگر تخلیه خود به خودی بسار پایین باتری در زمان انبارداری می باشد. مثلا باتری نیکل متا معمولی که فاقد عبارت Stay Charged است در ماه حدود 30 درصد از شارژ خود را به صورت خود به خود از دست میدهد ولی باتریهای نیکل متال دارای استانداردStay Charged این تخلیه خود به خودی را به یک دهم یعنی حدود 3 درصد در ماه میرساند. این نوع باتریها به دلیل قیمت بالاتر بیشتر برای دستگاههای کم مصرف و حساس استفاده میشود و برای دستگاههایی مثل تلفن بیسیم که به طور مستمر شارژ میشوند مناسب نیستند.

 

پرسش: اثر حافظه ای یا Memory Effect در باتریهای قابل شارژ چیست؟

پاسخ: اثر حافظه ای یا Memory Effect معمولا در باتریهای قابل شارژ نیکل متال Ni-Mh و نیکل کادمیوم Ni-Cd دیده میشود و به زبان ساده این حالت اثر حافظه ای زمانی اتفاق می افتد که در بیشتر اوقات باتری شما قبل از اینکه کاملا تخلیه شود مجددا شارژ شود در این مواقع باتری اصطلاحا مقدار آخرین سطح شارژ را در حافظه خود نگه میدارد و در شارژ های بعدی سطح بالاتر را شارژ میکند. بنا بر این ظرفیت باتری کمتر از حد استاندارد شارژ و استفاده میشود. البته با پیشرفت تکنولوژی ساخت باتریها، این مشکل تا اندازه زیادی حل شده است. برای اطلاع دقیق از اثر حافظه ای باتریها این مقاله را مطالعه بفرمایید.

 

پرسش: چگونه باتری خود را شارژ کنیم؟

پاسخ: برای شارژ باتری قابل شارژ بسته بو نوع استفاده و تکنلوژی شیمیایی باتری شارژرهای مختلفی در بازار وجود دارد. مثلا شارژرهای لیتیوم یونی برای شارژ سلول های لیتیومی و یا شارژر های استاندارد پکهای لیتیومی که بسته به تعداد سلول موجود در پک باتری دارای ولتاژ و جریانهای مختلفی می باشند. یا شارژرهای نیکل متال یا نیکل کادمیوم و یا شارژر باتریهای سیلد اسید. شارژرها از لحاظ نوع استفاده نیز به انواع شارژرهای دیواری، داک، سیم دار و ... تقسیم میشوند. و یا از لحاظ نوع کار برد نیز تقسیم بندی میشوند مثلا شارژر لپ تاپ یا شارژر پوز فروشگاهی یا شارژر موبایل و ... . چیزی که در اینجا اهمیت دارد استفاده از یک شارژر استاندارد برای باتری قابل شارژ است.

 

پرسش: چه ظرفیت باتری برای من مناسب است؟

پاسخ: دستگاههای مختلف به باتریهای قابل شارژ با ظرفیتهای مختلف نیاز دارند. به عنوان مثال برای انتخاب باتری تلفن بیسیم به ظرفیت چندان بالایی نیاز ندارید زیرا تلفن بیسیم شما اغلب اوقات روی شارژ است و مصرف آنچنانی هم ندارد. بنابر این ظرفیت کم تا متوسط برای باتری تلفن بیسیم کافی است. معمولا باتری دوربین یا باتری ماشینهای کنترلی بایستی ظرفیت بالاتری داشته باشند. زیرا هم مصرف بالاتری دارند و هم معمولا دور از شارژر استفاده میشوند. بنا بر این برای انتخاب ظرفیت باتری قابل شارژ، شما بایستی مقدار مصرف شارژ و نوع دستگاه و دسترسی آسان به شارژر را در نظر بگیرید و بعد ظرفیت باتری قابل شارژ خود را انتخاب کنید.

معمولا باتریهای قلمی سایز AA از ظرفیت 600mAh تا 2700mAh هم وجود دارند که میتوانید بر حسب نیاز خود گزینه مناسب را انتخاب کنید.

 

پرسش: آیا درجه حرارت یا دما روی باتری و طول عمر آن تاثیر دارد؟

باتریهای قابل شارژ اغلب از یک واکنش شیمیایی برای تولید جریان الکتریکی استفاده میکنند. این واکنش شیمیایی تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله دمای کاری باتری است. تولید کنندگان باتری اغلب دمای کار باتری قابل شارژ خود را بین -20 درجه سانتیگراد تا +50 درجه سانتیگراد قرار میدهند. البته قابل ذکر هست که باتریهایی با کاربردهای خاص وجود دارند که در دماهای بسیار کمتر و بیشتر هم به فعالیت خود ادامه میدهند. دمای ایدآل برای باتریهای قابل شارژ معمولی، بین 10 تا 30 درجه سانتیگراد است و دماهای بالاتر و پایینتر روی مقدار شارژ و طول عمر باتری تاثیر گذار هستند. به عنوان مثال باتری یک دریل شارژی که در دمای 45 درجه سانتیگراد فعالیت میکند، طول عمر آن کمتر از نصف باتریی است که در دمای 15 درجه سانتیگراد کار میکند. با بالا رفتن دمای باتری قابل شارژ، واکنشهای شیمیایی داخلی باتری شارژی افزایش یافته و مقاومت داخلی باتری پایینتر می آید. در نتیجه جریان الکتریکی بیشتری تولید میکند، شاید در نگاه اول این افزایش جریان خوب به نظر برسد اما این عمل به بالا رفتن تصاعدی دما و پایین آمدن تصاعدی عمر باتری می انجامد.

کار کردن با باتری در دمای بسیار پایین هم برعکس حالت فوق باعث بالا رفتن مقاومت داخلی و پایین آمدن ظرفیت شارژ باتری میشود و شما نیاز بیشتری به شارژ کردن باتری پیدا میکنید. اما دمای هوای پایین در بازه تعیین شده معمولا باعث بالا رفتن طول عمر باتری میشود.

به طور کلی بهتر است باتری را در بازه دمای تعیین شده ایدآل استفاده کنید. برای اطلاع بیشتر از تاثیر دما بر طول عمر و عملکرد باتریهای قابل شارژ این مقاله را مطالعه بفرمایید.

 

باتریهای قابل شارژ | باتری شارژی | باطری شارژی باتری قابل شارژ لیتیوم پلیمر |باتری شارژی لیتیوم یون|باتری شارژی سیلد اسید|باتری شارژی نیکل کادمیوماتری شارژی نیکل متال|باطری شارژی دوربین|باتری شارژی تلفن بیسیم|باتری قابل شارژ جارو شارژی|

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
باتری لپ تاپ اچ پی OA04-4S1P Laptop

باتری لپ تاپ اچ پی OA04-4S1P Laptop

باتری جایگزین لپ تاپ اچ چی نوع باتری ‏:‏ لیتیوم یون ظرفیت‏:‏ 2200 میلی آمپر ساعت ولتاژ ‏:‏ 14.4 ولت
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ DELL 1537 6600mAh

باتری لپ تاپ DELL 1537 6600mAh

باتری لپ تاپ DELL ۱۵۳۷ ۶۶۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۹Cell ظرفیت ‏:‏ ۶۶۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۱,۱v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ ASUS X550A 2200mAh

باتری لپ تاپ ASUS X550A 2200mAh

باتری لپ تاپ ASUS X550A 2200mAh تعداد سلول ‏:‏ 4Cell ظرفیت ‏:‏ ۲۲۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ 14.4v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ دل DELL XPS15 6600mAh

باتری لپ تاپ دل DELL XPS15 6600mAh

باتری لپ تاپ دل DELL XPS15 6600mAh تعداد سلول ‏:‏ 6Cell ظرفیت ‏:‏ 6600mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ 11.1v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ اپل APPLE A1185 5600mAh

باتری لپ تاپ اپل APPLE A1185 5600mAh

باتری لپ تاپ اپل APPLE A۱۱۸۵ ۵۶۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۵۶۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۰,۸
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ ASUS C41-UX50 2500mAh

باتری لپ تاپ ASUS C41-UX50 2500mAh

باتری لپ تاپ ASUS C41-UX50 2500mAh تعداد سلول ‏:‏ 4Cell ظرفیت ‏:‏ 2500mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ 14.8v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ توشیبا TOSHIBA PA3788U-1BRS 4400mAh

باتری لپ تاپ توشیبا TOSHIBA PA3788U-1BRS 4400mAh

باتری لپ تاپ توشیبا TOSHIBA PA۳۷۸۸U-۱BRS ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۰,۸
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ توشیبا TOSHIBA PA5024U-1BRS 4400mAh

باتری لپ تاپ توشیبا TOSHIBA PA5024U-1BRS 4400mAh

باتری لپ تاپ توشیبا TOSHIBA PA۵۰۲۴U-۱BRS ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۰,۸
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ توشیبا TOSHIBA PA3399U-1BAS 4400mAh

باتری لپ تاپ توشیبا TOSHIBA PA3399U-1BAS 4400mAh

باتری لپ تاپ توشیبا TOSHIBA PA۳۳۹۹U-۱BAS ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۰,۸
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ توشیبا TOSHIBA PA3693U-1BRS 4400mAh

باتری لپ تاپ توشیبا TOSHIBA PA3693U-1BRS 4400mAh

باتری لپ تاپ توشیبا TOSHIBA PA۳۶۹۳U-۱BRS ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۰,۸
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ TOSHIBA 3285 4400mAh

باتری لپ تاپ TOSHIBA 3285 4400mAh

باتری لپ تاپ TOSHIBA ۳۲۸۵ ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۰,۸
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ TOSHIBA PA3356U-1BAS 4400mAh

باتری لپ تاپ TOSHIBA PA3356U-1BAS 4400mAh

باتری لپ تاپ TOSHIBA PA۳۳۵۶U-۱BAS ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۰,۸
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری لپ تاپ TOSHIBA PA3634U-1BAS 4400mAh

باطری لپ تاپ TOSHIBA PA3634U-1BAS 4400mAh

باطری لپ تاپ TOSHIBA PA۳۶۳۴U-۱BAS ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۰,۸
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری لپ تاپ TOSHIBA PA3533/3534U-1BRS 4400mAh

باطری لپ تاپ TOSHIBA PA3533/3534U-1BRS 4400mAh

باطری لپ تاپ TOSHIBA PA۳۵۳۳/۳۵۳۴U-۱BRS ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۰,۸
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
 باتری لپ تاپ لنوو LENOVO G۴۵۰ ۴۴۰۰mAh

باتری لپ تاپ لنوو LENOVO G450 4400mAh

باتری لپ تاپ لنوو LENOVO G۴۵۰ ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۱,۱v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ ایسوس ASUS A32-K72 4400mAh

باتری لپ تاپ ایسوس ASUS A32-K72 4400mAh

باتری لپ تاپ ایسوس ASUS A۳۲-K۷۲ ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۱,۱v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ ایسوس ASUS A32-F82 4400mAh

باتری لپ تاپ ایسوس ASUS A32-F82 4400mAh

باتری لپ تاپ ایسوس ASUS A۳۲-F۸۲ ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۱,۱v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ ایسوس ASUS A32-F3 4400mAh

باتری لپ تاپ ایسوس ASUS A32-F3 4400mAh

باتری لپ تاپ ایسوس ASUS A۳۲-F۳ ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۲۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۱,۱v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ ایسوس ASUS A32-UL20 4400mA

باتری لپ تاپ ایسوس ASUS A32-UL20 4400mA

باتری لپ تاپ ایسوس ASUS A۳۲-UL۲۰ ۴۴۰۰mA تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۲۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۱,۱v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ ایسر ACER AL10B31 4200mAh

باتری لپ تاپ ایسر ACER AL10B31 4200mAh

باتری لپ تاپ ایسر ACER AL۱۰B۳۱ ۴۲۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۲۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۱,۱v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ ACER BTP-ARJ1 4400mAh

باتری لپ تاپ ACER BTP-ARJ1 4400mAh

باتری لپ تاپ ACER BTP-ARJ۱ ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۱,۱v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ DELL V3300 2200mAh

باتری لپ تاپ DELL V3300 2200mAh

باتری لپ تاپ DELL V۳۳۰۰ ۲۲۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۲۲۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۱,۱v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ DELL XPS15 4400mAh

باتری لپ تاپ DELL XPS15 4400mAh

باتری لپ تاپ DELL XPS۱۵ ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۱,۱v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری لپ تاپ DELL 1330 4400mAh

باطری لپ تاپ DELL 1330 4400mAh

باطری لپ تاپ DELL ۱۳۳۰ ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۱,۱v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری لپ تاپ DELL G069H 4400mAh

باطری لپ تاپ DELL G069H 4400mAh

باطری لپ تاپ DELL G۰۶۹H ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۱,۱v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری لپ تاپ DELL F136T 4400mAh

باطری لپ تاپ DELL F136T 4400mAh

باطری لپ تاپ DELL F۱۳۶T ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۱,۱v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری لپ تاپ DELL TKV۲V ۴۴۰۰mAh

باطری لپ تاپ DELL TKV2V 4400mAh

باطری لپ تاپ DELL TKV۲V ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۱,۱v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری لپ تاپ DELL MN151 4400mAh

باطری لپ تاپ DELL MN151 4400mAh

باطری لپ تاپ DELL MN۱۵۱ ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۱,۱v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری لپ تاپ DELL JKVC5 4400mAh Battery

باطری لپ تاپ DELL JKVC5 4400mAh Battery

باطری لپ تاپ DELL JKVC۵ ۴۴۰۰mAh Battery تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۱,۱v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری لپ تاپ DELL 3R305 4400mAh

باطری لپ تاپ DELL 3R305 4400mAh

باطری لپ تاپ DELL ۳R۳۰۵ ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۱,۱v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری لپ تاپ DELL V۱۳۲۰ ۴۴۰۰mAh

باطری لپ تاپ DELL V1320 4400mAh

باطری لپ تاپ DELL V۱۳۲۰ ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۱,۱v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری لپ تاپ DELL 6400 4400mAh

باطری لپ تاپ DELL 6400 4400mAh

باطری لپ تاپ DELL ۶۴۰۰ ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۱,۱v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری لپ تاپ DELL NR239 4400mAh

باطری لپ تاپ DELL NR239 4400mAh

باطری لپ تاپ DELL NR۲۳۹ ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۱,۱v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری لپ تاپ DELL 1525 4400mAh

باطری لپ تاپ DELL 1525 4400mAh

باطری لپ تاپ DELL ۱۵۲۵ ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۱,۱v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری لپ تاپ DELL N۴۰۱۰ ۴۴۰۰mAh

باطری لپ تاپ DELL N4010 4400mAh

باطری لپ تاپ DELL N۴۰۱۰ ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۱,۱v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری لپ تاپ HP Mini 210 4400mAh

باطری لپ تاپ HP Mini 210 4400mAh

باطری لپ تاپ HP Mini ۲۱۰ ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۰,۸
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری لپ تاپ HP 364602-001 4400mAh

باطری لپ تاپ HP 364602-001 4400mAh

باطری لپ تاپ HP ۳۶۴۶۰۲-۰۰۱ ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۰,۸
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری لپ تاپ HP 4430S 4400mAh

باطری لپ تاپ HP 4430S 4400mAh

باطری لپ تاپ HP ۴۴۳۰S ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۰,۸
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری لپ تاپ HP CQ۴۲ ۴۴۰۰mAh

باطری لپ تاپ HP CQ42 4400mAh

باتری لپ تاپ HP DV۴-۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۰,۸
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری لپ تاپ HP HSTNN-LB۹۳ ۴۴۰۰mAh

باطری لپ تاپ HP HSTNN-LB93 4400mAh

باتری لپ تاپ HP DV۴-۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۰,۸
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ LENOVO L09L6D16-4400mAh

باتری لپ تاپ LENOVO L09L6D16-4400mAh

باتری لپ تاپ LENOVO L۰۹L۶D۱۶-۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۱,۱
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ HP DV4-4400mAh

باتری لپ تاپ HP DV4-4400mAh

باتری لپ تاپ HP DV۴-۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۰,۸
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ HP Pavilion dv2000-4400mAh

باتری لپ تاپ HP Pavilion dv2000-4400mAh

باتری لپ تاپ HP Pavilion dv۲۰۰۰-۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۰,۸
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ HP HSTNN-IB79-6600mAh

باتری لپ تاپ HP HSTNN-IB79-6600mAh

باتری لپ تاپ HP HSTNN-IB۷۹-۶۶۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۹Cell ظرفیت ‏:‏ ۶۶۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۰,۸V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ HP 4321 4400mAh Battery

باتری لپ تاپ HP-4321-4400mAh

باتری لپ تاپ HP ۴۳۲۱ ۴۴۰۰ mAh Battery تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۰,۸V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لیتیومی آیون سانیو 2200 sanyo ur18650a

باتری لیتیومی آیون سانیو 2200 sanyo ur18650a

باتری لیتیومی آیون سانیو ۲۲۰۰ sanyo ur۱۸۶۵۰a ظرفیت:۲۲۰۰mAh ساخت : ژاپن وزن:۵۰گرم لیتیوم-یون Li-ion
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لیتیومی آیون سانیو 3400 sanyo ncr18650bf

باتری لیتیومی آیون سانیو 3400 sanyo ncr18650bf

باتری لیتیومی آیون سانیو ۳۴۰۰ sanyo ncr۱۸۶۵۰bf ظرفیت:۳۴۰۰mAh وزن:۵۰گرم لیتیوم-یون Li-ion
4,200,000 ریال
باتری لیتیومی آیون سانیو 2600 sanyo 18650 zy

باتری لیتیومی آیون سانیو 2600 sanyo 18650 zy

باتری لیتیومی آیون سانیو ۲۶۰۰ sanyo ۱۸۶۵۰ zy ظرفیت:۲۶۰۰mAh وزن:۵۰گرم لیتیوم-یون Li-ion
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لیتیومی آیون سامسونگ samsung INR18650 20r

باتری لیتیوم آیون قابل شارژ سامسونگ Samsung INR18650 20r

باتری لیتیومی آیون سامسونگ samsung INR۱۸۶۵۰ ۲۰r ظرفیت:۲۰۰۰mAh وزن:۵۰گرم لیتیوم-یون Li-ion
2,500,000 ریال
باتری لیتیومی آیون سامسونگ  samsung INR18650 15m

باتری لیتیومی آیون سامسونگ samsung INR18650 15m

باتری لیتیومی آیون سامسونگ samsung INR۱۸۶۵۰ ۱۵m ظرفیت:۱۵۰۰mAh وزن:۵۰گرم لیتیوم-یون Li-ion
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لیتیومی آیون سامسونگ samsung ICR۱۸۶۵۰ ۳۰a

باتری لیتیومی آیون سامسونگ samsung ICR18650 30a

باتری لیتیومی آیون سامسونگ samsung ICR۱۸۶۵۰ ۳۰a ظرفیت:۳۰۰۰mAh وزن:۵۰گرم لیتیوم-یون Li-ion
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لیتیوم آیون سامسونگ samsung icr18650 26j

باتری لیتیوم آیون سامسونگ samsung icr18650 26j

باتری لیتیوم آیون سامسونگ samsung icr۱۸۶۵۰ ۲۶j ظرفیت:۲۶۰۰mAh وزن:۵۰گرم لیتیوم-یون Li-ion
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لیتیومی آیون سامسونگ samsung icr۱۸۶۵۰ ۲۲f m

باتری لیتیومی آیون سامسونگ samsung icr18650 22f m

باتری لیتیومی آیون سامسونگ samsung icr۱۸۶۵۰ ۲۲f m ظرفیت:۲۲۰۰mAh وزن:۵۰گرم لیتیوم-یون Li-ion
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
samsung ۱۸۶۵۰ ۲۵r

باتری لیتیومی آیون سامسونگ samsung 18650 25r

باتری لیتیومی آیون سامسونگ samsung ۱۸۶۵۰ ۲۵r
ظرفیت:۲۵۰۰ mAh
وزن:45گرم
لیتیوم-یون Li-ion
4,100,000 ریال
باتری لیتیومی آیون پاناسونیک panasonic ncr۱۸۶۵۰b

باتری لیتیوم یون قابل شارژ پاناسونیک مدل NCR18650B ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیومی آیون panasonic ncr۱۸۶۵۰b ظرفیت:۳۴۰۰ mAh وزن:47گرم لیتیوم-یون Li-ion
4,600,000 ریال
باتری لیتیومی آیون LG INR۱۸۶۵۰F۱L

باتری لیتیومی آیون LG INR18650F1L

باطری لیتیومی LG ۱۸۶۵۰ ظرفیت:۳۴۰۰ mAh وزن:۵۰گرم لیتیوم-یون Li-ion توجه : در صورت نیاز پک و پلیت را انتخاب کنید ، جوش دادن پلیت نیکل باعث بالا رفتن طول عمر باتری و اتصال کامل می شود و امکان لحیم کاری را برای شما به وجود می آورد جوش ورق نیکل توسط نقطه جوش استاندارد انجام می شود و لحیم کاری مستقیم روی باتری لیتیوم آیون موجب آسیب جدی به باتری می شود در صورت نیاز به پک باتری خاص ولتاژ ، آمپر و نوع چینش باتری ها را برای ما در قسمت ارتباط با فروشگاه بنویسید
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری هلیکوپتر و کوادکوپتر 150mAh

باتری هلیکوپتر و کوادکوپتر 150mAh

باتری لیتیوم پلیمر تک سل ۳,۷ ولت 150 میلی آمپر ساعت با توان تخلیه جریان ۲۵ سی ویژه انواع کواد کوپتر ، هگزا کوپتر ، ماشین های آرسی الکتریکی، قایق و هواپیما های رادیو کنترلی الکتریکی سازگار با باتری ۳۷ ولت 150 میلی آمپر ۲۵ سی
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری هلیکوپتر و کواد 200mAh

باتری هلیکوپتر و کواد 200mAh

باتری لیتیوم پلیمر تک سل ۳,۷ ولت ۲۰۰ میلی آمپر ساعت با توان تخلیه جریان ۲۵ سی همراه شارژر USB ویژه انواع کواد کوپتر ، هگزا کوپتر ، ماشین های آرسی الکتریکی، قایق و هواپیما های رادیو کنترلی الکتریکی سازگار با باتری ۳۷ ولت ۲۰۰ میلی آمپر ۲۵ سی
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری هلیکوپتر 220 mAh

باتری هلیکوپتر و کواد 220mAh

باتری لیتیوم پلیمر تک سل ۳,۷ ولت ۲۲۰ میلی آمپر ساعت با توان تخلیه جریان ۲۵ سی همراه شارژر USB ویژه انواع کواد کوپتر ، هگزا کوپتر ، ماشین های آرسی الکتریکی، قایق و هواپیما های رادیو کنترلی الکتریکی سازگار با باتری ۳۷ ولت ۲۲۰ میلی آمپر ۲۵ سی
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری کواد

باتری هلیکوپتر و کواد 350mAh با شارژر

باتری لیتیوم پلیمر تک سل ۳,۷ ولت ۳۵۰ میلی آمپر ساعت با توان تخلیه جریان ۲۵ سی همراه شارژر USB ویژه انواع کواد کوپتر ، هگزا کوپتر ، ماشین های آرسی الکتریکی، قایق و هواپیما های رادیو کنترلی الکتریکی سازگار با باتری ۳۷ ولت ۳۵۰ میلی آمپر ۲۵ سی
240,000 ریال
باتری هلیکوپتر 350

باتری هلیکوپتر و کواد 350mAh

باتری لیتیوم پلیمر تک سل ۳,۷ ولت 350 میلی آمپر ساعت با توان تخلیه جریان ۲۵ سی ویژه انواع کواد کوپتر ، هگزا کوپتر ، ماشین های آرسی الکتریکی، قایق و هواپیما های رادیو کنترلی الکتریکی سازگار با باتری ۳۷ ولت 350 میلی آمپر ۲۵ سی
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری کواد کوپتر

باتری هلیکوپتر و کواد کوپتر 500mAh

باتری لیتیوم پلیمر تک سل ۳,۷ ولت ۵۰۰ میلی آمپر ساعت با توان تخلیه جریان ۲۵ سی ویژه انواع کواد کوپتر ، هگزا کوپتر ، ماشین های آرسی الکتریکی، قایق و هواپیما های رادیو کنترلی الکتریکی سازگار با باتری ۳۷ ولت ۵۰۰ میلی آمپر ۲۵ سی
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری هلیکوپتر و کواد کوپتر

باتری هلیکوپتر و کواد کوپتر 1000mAh

باتری لیتیوم پلیمر تک سل ۳,۷ ولت ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت با توان تخلیه جریان ۲۵ سی ویژه انواع کواد کوپتر ، هگزا کوپتر ، ماشین های آرسی الکتریکی، قایق و هواپیما های رادیو کنترلی الکتریکی سازگار با باتری ۳۷ ولت ۱۰۰۰ میلی آمپر ۲۵ سی
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری قلم قرآنی

باتری قلم قرآنی

Quran Lithium polymer battery باطری قلم قرآنی
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
تعویض سلول باتری

تعویض باتری دریل شارژی AEG

تعویض باتری دریل شارژی و پیچ گوشتی شارژی
6,000,000 ریال
باطری سایکلون

باطری سایکلون EnerSys Cyclon Battery 2V 5Ah

باطری سایکلون Cyclon EnerSys Battery 2V 5AH
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
چراغ قوه پلیس

چراغ قوه پلیس 10000w

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
سولار پنل Solar Panel
باطری اسکوتر ال جی 36 ولت 4.4 آمپرساعت LG Scooter Battery 36v 4.4Ah

باطری اسکوتر ال جی

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری 18650 سانیو ژاپن

S3400

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری هلیکوپتر اسباب بازی RC
باتری هلیکوپتر اسباب بازی RC
باتری ماشین RC
باتری هلیکوپتر و ماشین کنترلی
باتری هلیکوپتر و کواد کوپتر
باتری هلیکوپتر اسباب بازی RC
باتری هلیکوپتر 1200
باتری هلیکوپتر و کواد کوپتر
باتری هلیکوپتر اسباب بازی RC
باتری هلیکوپتر اسباب بازی
باتری دستگاه شوک

پک باتری دستگاه شوک پزشکی

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری اسکوتر

باتری اسکوتر Scooter Battery (Supra) 36v - 4.4AH

باتری اسکوتر Samsung ۳۶V ۴,۴AH Li-ion Replacement Battery Packs for Smart Self balancing Two wheel Electric Scooter
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری اسکوتر

باتری اسکوتر طرح سامسونگ Scooter Battery 36v - 4.4AH

باتری اسکوتر Samsung ۳۶V ۴,۴AH Li-ion Replacement Battery Packs for Smart Self balancing Two wheel Electric Scooter
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
 JPS Cordles Phone Battery

باتری بیسیم شارژی 5720

باتری بیسیم موتورولا باتری بیسیم ۵۷۲۰ باتری مخصوص بیسیم با ظرفیت اصلی و ضمانت کتبی
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
Sonay T500 Battery

باتری T500

باتری سونای سایز 2/3AAA شارژی باطری صنعتی 2/3AAA باطری SONAY ظرفیت:300 ولتاژ 3.6V سایز 2/3AAA نیکل– هیدرید متال Nickel–metal hydride battery Ni-Mh
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
Camellion AAA Rechargable Battery

باتری شارژی کملیون نیم قلم 900 میلی آمپر

باتری شارژی کملیون سایز نیم قلم مناسب برای دوربین عکاسی و تجهیزات پرمصرف الکترونیکی AAA 900 mAh camelion battery AAA NI-Mh
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
Duracell Rechargable AA Battery

باتری شارژی قلمی دوراسل AA 2400 mAh Duracell

باتری شارژی دوراسل سایز قلم AA مناسب برای دوربین عکاسی و تجهیزات پرمصرف الکترونیکی AA ۲۴۰۰ mAh DURACELL battery AA NI-Mh
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
2500   SONY AA RECHARGABLE

باتری سونی شارژی قلمی AA 2500 mAh

باتری قلمی سونی شارژی ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت سایز قلم AA مناسب برای دوربین های عکاسی و کنسول های بازی کامپیوتری
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
CORDLESS PHONE PANASONIC BATTERY AAA

باتری تلفن بیسیم پاناسونیک نیم قلم شارژی Panasonic AAA

Panasonic AAA HHR-3MRT/2BM ,HHR83AAABU 1.2 V Min 830 mah باتری نیم قلمی شارژی مناسب برای تلفن های بیسیم پاناسونیک AAA PANASONIC BATTERY
1,500,000 ریال
تصویر  باتری شارژی قلمی انرژایزر 2300 میلی آمپر AA واقعی

باتری شارژی قلمی انرژایزر 2300 میلی آمپر AA واقعی

باطری قلمی شارژی باطری انرژایزر ظرفیت:2300 mAh ولتاژ 1.2V سایز AA نیکل– هیدرید متال Nickel–metal hydride battery Ni-Mh
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری CR123Aدوراسل

باتری CR123Aدوراسل

باتری دوراسل cr123a ولتاژ 3ولت غیر قابل شارژ کاربرد در ک دوربین عکاسی،لیزر و...
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
battery 9v rechargeable dbk li-on

باتری 9 ولت شارژی لیتیومی یون 400 میلی آمپری DBK

باتریDBK سایز ۹ ولت کتابی شارژی باطری صنعتی شارژی باطری دی بی کی ظرفیت:۴۰۰mAh ولتاژ ۹ ولت سایز کتابی لیتیوم-یون Li-ion
2,500,000 ریال
تصویر  چراغ اضطراریLED 15-SMD

چراغ اضطراریLED 15-SMD

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
تصویر  باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 2800mah

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 2800mah

Lithium polymer battery GB CELL 377095
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
تصویر  باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 500mah

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 500mah

Lithium polymer battery HST 301744
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
تصویر  باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 650mah

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 650mah

Lithium polymer battery GB CELL 404044
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لیتیوم پلیمر 440 میلی آمپر

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 440mah

Lithium polymer battery HST 402050
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
تصویر  باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 180mah

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 180mah

Lithium polymer battery ۳۰۲۵۳۰
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری LI-po 1000

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1000mah بلند

ظرفیت : 1000 میلی آمپر ساعت ابعاد : 4-27-73
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
تصویر  باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 2800mah

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 2800mah

Lithium polymer battery GB CELL 377095
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
filter Close
دسته بندی ها
فروشندگان