جستجو
منو بسته

دستگاه نقطه جوش باتری پارس

نقطه جوش اتوماتیک
سلکتور چهار حالته تنظیم حرارت
ترانسفورماتور سیم پیچ مس قوی
ساخت ایران
*
دسترسی: Available in تحویل دو روزه
27,500,000 ریال
تاریخ تحویل: 1-2 days

دستگاه نقطه جوش باتری پارس

دستگاه نقطه جوش باطری پارس دستگاهی است که برای تولید پک باتری و  اتصال چند باتری و جوش پلیت سر باتریها کاربرد دارد. به جوشکاری و اتصال باتریها به یکدیگر پک زدن باتری میگویند .

دستگاه نقطه جوش باطری پارس ساخت گروه پارس پروژه است و از کیفیت بالا و گارانتی 14 ماهه و 36 ماه خدمات پس از فروش است. به این معنی که در مدت ضمانت تولید کننده در صورت بروز خرابی بدون دریافت هزینه دستگاه را تعمیر یا در صورت نیاز تعویض میکند و تا 36 ماه متعهد به تامین قطعات و تعمیرات دستگاه میباشد.

این نقطه جوش مخصوص جوش پک های باتری طراحی شده و دارای چهار درجه شدت جوش است که با سلکتوری که در شکل ملاحظه میکنید انتخاب میشود .

دستگاه نقطه جوش باتری پارس

این دستگاه نقطه جوش باتری به صورت اتوماتیک عمل میکند به این صورت که نیازی به پدال و یا فشار هیچ دکمه ای نیست و با بالا بردن باتری و اتصال به الکترودها یک میکرو سوییچ عمل کرده و باعث میشود نقطه جوش فعال شود.

برای جوش سر باتریها توسط نقطه جوش از ورقهای پلیت آلیاژ نیکل استفاده میشود ، استفاده از پلیت نیکل استاندارد باعث عبور بدون مانع جریان الکتریکی و جلوگیری از گرم شدن باتریها و بالارفتن عمر مفید آنها میگردد .

 

 

۱۸۶۵۰ Pars Battery Spot Welding Machine / Lithium Ion Spot Welder For Batteries Packs

دستگاه جوش باتری لیتیوم آیون,دستگاه نقطه جوش باتری ,دستگاه جوش باتریهای ۱۸۶۵۰ , جوش باطری ,جوش باتری لپ تاپ ,جوش باتری جارو شارژی ,جوش باتری تجهرزات پزشکی ,جوش باتری اسکوتر ,جوش باتری سکه ای

مشخصات محصول
دستگاه جوش
ولتاژ ورودی 220 ولت
وزن 3100 گرم
ضخامت ورق قابل جوش ورق نیکل 0.05 تا 0.5 میلیمتر
حداکثر جریان خروجی 500 آمپر
نوع سلکتور سلکتور 4 حالته
5.0 1
بررسی و نظر خود را بنویسید close
*
*
  • بد
  • عالی
مهمان | 30/09/1400 02:45 ب.ظ
با کیفیته
چند ماهی هست استفاده میکنم کیفیتش خوبه فقط دقت کنید معمولا بسته به نوع باتریتون درجه 2 یا 3 را انتخاب کنبد 4 ممکنه باتریهای ظریفتر را سوراخ کنه حتی 3 هم برای خیلی از باتریها مناسب نیست
آیا این بررسی مفید بود؟ بله نه (0/0)
*
*
*