جستجو
منو بسته

شارژر هفت سل باتری لیتیومی 29.4 ولت 3 آمپر مکسل مدل 29430

تولید کننده: MaxCell
شارژر هفت سل لیتیوم یون
ورودی 220v
خروجی 29.4v 3A
11,000,000 ریال
i h

شارژر اتوماتیک 29.4ولت 3 آمپر برند مکسل
شارژر اتوماتیک 29.4ولت 3 آمپر برند مکسلاین شارژر مناسب برای شارژ انواع باتریهای لیتیوم یونی Li-ion و لیتیوم پلیمیری Li-po هفت سل است.

شارژر هفت سل لیتیومی فوق دارای یک نشانگر LED است که در زمان شارژ به رنگ قرمز و با تکمیل شارژ و به اصطلاح فول شارژ شدن به رنگ سبز در می آید.

همچنین شارژر 29.4 ولت سه آمپر مکسل دارای مدار محافظ داخلی است که از شارژر در برابر جریان اتصال کوتاه و شارژ بیش از حد باتری محافظت میکند.

این شارژر اتوماتیک ورودی 220 ولت و خروجی 29.4 ولت سه آمپر  و مناسب برای شارژ کلیه دستگاههایی که در آنها از پک باتری لیتیوم یون یا لیتیوم پلیمر هفت سل استفاده می شود.
 
 
 شارژر چراغ قوه ،ماشین شارژی ، فانوس،شارژر باتری‌های مخابراتی ،شارژ تجهیزات راه سازی، شارژر تجهیزات پزشکی ، شارژر سیستم های حفاظتی ، شارژر ویلچر برقی ، شارژر تجهیزات نظامی ، شارژر خودروهای الکتریکی و هیبریدی  ،تجهیزات نقشه برداری، شارژر تجهیزات آزمایشگاهی ، شارژر تجهیزات مهندسی ، شارژر دوچرخه برقی ، شارژر باتری اسباب بازی
مشخصات محصول
شارژر
نوع باتریهای قابل شارژلیتیوم یون Li-ion
تعداد سلول سری قابل شارژ7S
ولتاژ ورودی220v Ac
ولتاژ خروجی29.4v
حداکثر جریان خروجی3A
توان خروجی88.2w
نوع کانکتورDC5521 (5.5*2.1 میلیمتر)
محدوده دمای کارمنفی 25 تا مثبت 55 درجه سانتیگراد
مدت زمان شارژ باتریندارد
نمایشگر شارژچراغ ال ای دی سبز و قرمز
محافظتدر برابر قطب معکوس ، اتصال کوتاه و حرارت بالا
سایز باتری های قابل شارژپک باتری لیتیومی
تعداد باتری های همراه شارژرفاقد باتری
محتویات جعبهشارژر و سوکت
5.0 1
بررسی و نظر خود را بنویسید close
*
*
  • بد
  • عالی
مهمان | 20/03/1402 12:32 ق.ظ
سلام روز خوبی داشته باشید
من یه شارژر باتری لیتیومی Maxcell مدل 29430 خریدم که از نظرم واقعا ارزش خرید داره. این شارژر به طور خاص برای شارژ باتری های لیتیوم یون 29.4 ولت 3A طراحی شده و این کار رو به شیوه ای فوق العاده کارآمد انجام میده. کیفیت این شارژر درجه یکه و طراحی جمع و جوری داره که باعث میشه هرجایی که میخوام برم بتونم با خودم ببرمش. یکی از ویژگی هایی که در مورد این شارژر وجود داره و من خیلی خوشم میاد، تواناییش تو شارژ باتری ها تو مدت زمان بسیارکوتاهه. این ویژگیش زمانی خودشو نشون میده که من عجله دارم و نیاز به شارژ سریع باتری دارم و هربار سورپرایزم میکنه. علاوه بر این، این شارژر دارای یه مکانیزم ایمنیه که از شارژ بیش از حد باتری جلوگیری می کنه که باعث میشه باتری های من آسیب نبینن. به طور کلی، من از خرید این شارژر باتری لیتیوم مکسل بسیار راضی هستم. این شارژر قابل اعتماد، کارآمد و ایمنه که واقعا نسبت به باقی شارژر های توی بازار خیلیی خوبه. اگه به دنبال شارژر باتری لیتیومی هستید، به شدت توصیه می کنم این مدل رو بخرید.
آیا این بررسی مفید بود؟ بله نه (0/0)
*
*
*