جستجو
منو بسته

تعویض باتری لیتیومی دریل شارژی آاگ 12 ولت 2000 میلی آمپر AEG 12v 2000mAh

تولید کننده: AEG
3 قطعه سلول باتری دریل شارژی AEG آاگ
ولتاژ خروجی: 12 ولت
ظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر ساعت
*

ظرفیت انتخاب شده پیشفرض برای دستگاه شما توصیه میشود اما امکان انتخاب ظرفیتهای دیگر را دارید. ولتاژ و سایز همه مدلهای لیست یکسان است ولی باتری با ظرفیت بالاتر مدت زمان بیشتری شارژ نگه میدارند.

دسترسی: موجود در انبار
ریال
i h

تعویض باتری لیتیومی دریل شارژی آاگ AEGلطفا توجه داشته باشید این کالا شامل 3 قطعه باتری 18650 به صورت جوش خورده آماده استفاده در قاب باتری دریل آاگ و سایر دریلهای شارژی 3 باتری است و فاقد قاب پلاستیکی می باشد.

آاگ AEG یکی از برترین برندها در زمینه تولید ابزار حرفه ای در جهان است. برای دریل های شارژی آاگ به دلیل قدرت بسیار زیادشان بایستی از باتریهای جریان بالا و با کیفیت استفاده شود.

پک باتری دریل شارژی AEGاز نوع لیتیم یونی 12 ولت با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت است و از سه سلول لیتیوم یونی سایز 18650 با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت و حد اکثر جریان تخلیه باتری 10C تشکیل شده است.

 

 

تعویض باتری لیتیومی دریل شارژی آاگ AEG

بخش الکتریک کالا سرویس، وظیفه سرویس و تعویض باتری لیتیومی دریل شارژی آاگ AEG شما را بر عهده دارد. مشتریان عزیز در صورتی که وقت و به لحاظ فنی و توان تعویض باتری دریل شارژی خود را ندارند میتوانند پک باتری دریل شارژی را به آدرس "الکتریک کالا سرویس" ارسال کنند. لازم به ذکر است نوشتن یک کاغذ یادداشت در مورد مشکل دستگاه و تلفن تماس و آدرس جهت ارسال پس از تعویض باتری دریل شارژی آاگ AEG الزامی است.
باتری دریل شارژی آاگ AEG 12 ولت متشکل از 3قطعه باتری سایز ساب سی 18650 ظرفیت 2000میلی آمپر و ولتاژ 3.7 ولت از نوع لیتیوم یون است که به صورت سری پک شده اند.

لازم به ذکر است که برند آاگ AEG چندین مدل دریل شارژی با باتری 12 ولت دارد که چینش باتری در مدلهای مختلف متفاوت است. بنابر این مشتریان عزیز لازم است به این نکته توجه کنند. و حتما باتری دریل شارژی مناسب با دستگاه خود را انتخاب نمایند و یا برای مشاوره و انتخاب باتری صحیح تصویر دستگاه و باتری خود را به شماره های درج شده در سایت ارسال کنند تا همکاران ما در زمینه انتخاب باتری دریل شارژی به شما مشاوره دهند.

تعویض باتری لیتیومی دریل شارژی آاگ AEGتعویض باتری لیتیومی دریل شارژی آاگ AEGتعویض باتری لیتیومی دریل شارژی آاگ AEG تعویض باتری لیتیومی دریل شارژی آاگ AEG

قیمت باتری دریل شارژی آاگ AEG

قیمت باتری دریل شارژی آاگ AEG معادل قیمت 3 قطعه باتری 18650با ظرفیت 2000میلی آمپر است و الکتریک کالا بابت پک کردن باتری و نقطه جوش باتری هزینه اضافی دریافت نمیکند.

ارسال رایگان باطری

در صورتی که هزینه خرید باتری شما بالاتر از مقدار تعیین شده در این صفحه باشد ارسال خرید اینترنتی باتری شما رایگان خواهد بود.

خرید باطری دریل شارژی آاگ AEG با گارانتی

اصولا به دلیل ماهیت الکترو شیمیایی باتری و طول عمر باتری که مستقیما به نحوه شارژ و استفاده از باتری بستگی دارد، شرکتهای فروشنده باتری های قابل شارژ ، باتری را ضمانت نمیکنند اما الکتریک کالا به دلیل تست مکرر و اطمینان از باتریهایی که در سایت به فروش میروند، ضمانت 6 ماهه برای باتریهای دریل شارژی در نظر گرفته است. لذا در صورت خرابی باتری با افتخار باتری معیوب را تعویض میکنیم. برای اطلاع از شرایط گارانتی این صفحه را مطالعه بفرمایید.

مشخصات محصول
باتری
تعداد باتری موجود در پک3 عدد (سه سل)
ولتاژ باتری12.6 ولت
ظرفیت باتری2000 میلی آمپر ساعت
تکنولوژی شیمیایی باتریلیتیوم آیون Li-Ion
قابل شارژبله
قابلیت استفاده درجارو شارژی ، پیچ گوشتی برقی ، دریل شارژی و ...
public
ساخت کشورچین
0.0 0
بررسی و نظر خود را بنویسید close
*
*
  • بد
  • عالی
*
*
*