جستجو
منو بسته

تستر رنگ خودرو دیجیتالی مدل EM2271

سبک و قابل حمل دقیق قیمت مناسب
دسترسی: 1 در انبار
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

در زمان خرید خودرو مهمترین فاکتوری که در قیمت خودرو تاثیر دارد رنگ شدگی و تصادف خودرو است و تشخیص رنگ شدگی و تصادف خودرو کاری بسیار تخصصی و سخت میباشد. راحت ترین و مطمعن ترین روش تست رنگ خورو که حتی فروشندگان با تجربه و ماهر نیز از آن استفاده میکنند اندازه گیری ضخامت رنگ اتوموبیل با استفاده از دستگاه دیجیتال تشخیص رنگ خودرو میباشد. دستگاه سنجش ضخامت رنگ خودرو Em2271 یا تستر رنگ خودرو یک دستگاه قابل حمل بسیار کوچک و سبک بوده که شما را در تشخیص رنگ شدگی خودرو یاری میکند.

تست رنگ خودرو EM2271

این دستگاه با نمایش ضخامت رنگ خودرو در صورتی که خودرو دارای تصادف یا رنگ شده گی باشد این موضوع را آشکار می نماید.

همانگونه که در تصویر فوق ملاحظه میکنید دستگاه تشخیص رنگ برای اینکه عدد دقیقی را نمایش دهد باید به صورت 90 درجه قرار گیرد.

کاربرد دستگاه ضخامت سنج رنگ و پوشش خودرو برای کارشناسان خودرو ، خریداران خودرو ، صافکاران ، و سایر افراد مرتبط با خودرو میباشد. با در اختیار داشتن این دستگاه تست رنگ خودرو هرگز در تشخیص خودرو رنگ شده اشتباه نخواهید کرد.

دقت بالای این دستگاه تشخیص ضخامت رنگ اتوموبیل باعث شده مبتدی ترین خریداران خودرو هم بتوانند رنگ شدگی خودرو راتشخیص بدهند. از طرفی قیمت بسیار مناسب دستگاه EM2271 در مقایسه با دیگر رقبا باعث فروش بسیار بالا این دستگاه در سطح جهانی شده است.

ضخامت سنج ,قیمت دستگاه تشخیص رنگ خودرو, ضخامت سنج رنگ خودرو, تستر رنگ اتومبیل , ضخامت سنج رنگ اتومبیل , تشخیص رنگ شدگی اتومبیل , تشخیص رنگ شدگی خودرو,قیمت ضخامت سنج رنگ خودرو,digital thickness gauge coating meter car
0.0 0
بررسی و نظر خود را بنویسید close
*
*
  • بد
  • عالی
*
*
*