جستجو
منو بسته

وارنیش (شیرینگ) حرارتی

وارنیش , شیرینگ , حرارتی , Heat Shrinkable Tube,روکش حرارتی, وارنیش حرارتی, شیرینگ حرارتی

شیرینگ حرارتی چیست؟

شیرینگ حرارتی با نام روکش حرارتی یا وارنیش به عنوان عایق الکتریکی کاربرد دارد. شیرینگ حرارتی نوعی روکش حرارتی است که مواد شیمیایی خاصی در آن به کار رفته است تا در هنگام قرار گرفتن در معرض حرارت، جمع شود اما نسوزد. اگر باتری یا شینه مسی یا سیم را داخل شیرینگ حرارتی کنیم و آنها را در معرض گرما قرار دهیم، وارنیش بدون اینکه ذوب شود،جمع شده و به شینه خواهد چسبید.

 

شرینک حرارتی

شیرینگ حرارتی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟

شیرینگ حرارتیدر برابر فرسودگی، مواد شیمیایی و تغییرات آب و هوایی مقاومت ایجاد می کنند. روکش حرارتی  جهت تولید پک باتری، تعمیر عایق سیم و کابل، خوشه بندی و کد گذاری آنها بر حسب رنگ، مورد استفاده قرار می گیرند. فرآیند نصب شیرینگ حرارتی به این صورت است که شیرینگ حرارتی پیرامون پک باتری یا هر شیئی که قرار است توسط شیرینگ عایق شود قرار می گیرد و سپس به وسیله سشوار صنعتی حرارت داده میشود تا جمع شده و کاملا روی پک باتری یا کابل قرار بگیرد.

شیرینگ حرارتی چه کاربردهایی دارد؟

 روکش حرارتی به عنوان عایق الکتریکی رویپک باتری، شینه، کابلشو، سیم و… در هنگام تولید پک باتری و یا مونتاژ تابلو های برق صنعتی به کار گرفته می شود و به عنوان محافظ در برابر برق کاربرد دارد.

 .

شیرینگ حرارتی را چگونه گرم کرد؟

شیرینگ حرارتی در معرض آتش به صورت مستقیم گرم می شود اما در صنایع و کارگاه های صنعتی از سشوار صنعتی برای گرم کردن شیرینگ حرارتی استفاده می شود. سشوار صنعتی با رنج دمای 50 تا 760 درجه سانتی گراد، توان بیشتری از سشوار معمولی برای خروج هوای فوق العاده گرم از خود دارد.

در هنگام خرید انواع شیرینگ حرارتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

روکش حرارتی در دو نوع اصلی تک لایه و دولایه در بازار به فروش می رسد. انواع شیرینگ حرارتی برای جمع شدن به میزان حرارت متفاوتی نیاز دارند. این نکته را بخاطر داشته باشید که شیرینگ حرارتی تحت تاثیر گرما ذوب نمی شود و تنها خاصیت جمع شوندگی پیدا کند. در نتیجه، انواع روکش حرارتی دارای ضریب جمع شوندگی خاص خود می باشد که به نسبت انقباض شیرینگ حرارتی پس از اعمال حرارت در مقایسه با اندازه منبسط شده آن است.

تولید انواع شیرینگ حرارتی در سایز های مختلف انجام می شود. هر نوع شیرینگ برای پک باتری لیتیومی، کابل یا شینه با محدوده قطری خاص تولید می شود. هنگام خرید انواع شیرینگ حرارتی به ضریب جمع شوندگی، قطر کابل یا شینه و سایز روکش حرارتی توجه کنید. هنگامی که روکش حرارتی روی پک باتری یا کابل محکم و کیپ قرار می گیرد، پوشش مورد نظر پس از جمع شدن وارنیش باعث ایجاد تبادل گرمایی مناسب بین شیء و هوا می شود. شما می توانید قیمت انواع شیرینگ حرارتی در سایزها و قطرهای مختلف را از شرکت الکتریک کالا که فروش تخصصی انواع روکش حرارتی را انجام می دهد، استعلام کنید. تنها یک تماس تلفنی برای خرید وارنیش و انواع کالاهای الکتریکی و برقی کافی است.

فروش شیرینگ حرارتی تک لایه
فروش شیرینگ حرارتی تک لایه به دلیل استقبال مشتریان بیش از پیش شده است. شیرینگ حرارتی همانطور که می دانید از پلی الفین ویژه که پیوند-متقابل شده است، تولید می شود. پلی الفین ویژه نوعی ماده منعطف با استحکام بالا در برابر پارگی، مقاومت بالا در مقابل حل شدن و در مقابل جریان سطحی است. مشخصات روکش حرارتی تک لایه عبارتند از:

  • جنس شیرینگ از ماده شیمیایی پلی الفین انعطاف پذیر، بدون هالوژن
  • ولتاژ کاری تا 600 ولت
  • ضریب جمع شوندگی: ۲ به ۱
  • دمای کارکرد: -45 درجه تا +125 درجه سلسیوس        
  • دمای مورد نیاز جهت حداقل جمع شوندگی: ۷۰ + درجه سلسیوس     
  • دمای مورد نیاز جهت حداکثر جمع شوندگی: ۱۲۰ + درجه سلسیوس
  • استحکام بالا در برابر پارگی
  • مقاومتبالا در مقابل حل شدن و در مقابل جریان سطحی

شما از طریق سایت الکتریک کالا می توانید به راحتی اقدام به خرید شیرینگ حرارتی تک لایه کنید. انواع شیرینگ حرارتی تک لایه توسط روش های استاندارد نظیر بکارگیری سشوار صنعتی یا سرپیک حرارت داده می شوند. روکش حرارتی تک لایه پلی الفین در دمای ۱۲۰ درجه سانتی گراد جمع می شود و پیرامون کابل یا شینه مورد نظر را پوشش می دهد و کیپ می شود. ضریب جمع شوندگی انواع وارنیش تک لایه ۲ به ۱ است یعنی پس از حرارت مناسب، قطر شیرینگ به نصف قطر اولیه کاهش می یابد. اگر وارنیش در معرض دمای 120 درجه قرار بگیرد، دود بسیار کمی از آن ساطع می شود.

کد بندی فازهای شیرینگ تک لایه با به کارگیری روکش ها با رنگ قرمز، زرد و آبی و استفاده از هادی های زمین یا خنثی با روکش سبز و زرد رنگ انجام می شود. شما همه روزه حتی ایام تعطیل می توانید از طریق تماس تلفنی بدون هیچ هزینه اضافی روی خط تلفنتان از قیمت شیرینگ حرارتی تک لایه، قیمت روکش حرارتی دولایه چسبدار یا بدون چسب مطلع شوید و از مشاوره کارشناسان ما برای خرید بهترین روکش حرارتی مناسب کاربرد مورد نظرتان بهره مند گردید.

فروش شیرینگ حرارتی دولایه

فروش روکش حرارتی دولایه یا همان فروش روکش حرارتی چسب دار توسط سایت الکتریک کالا انجام می شود و مشتریان خاص خود را دارد زیرا اگرچه قیمت روکش حرارتی دولایه از قیمت روکش حرارتی تک لایه بیشتر است اما روکش چسبدار مزایای ویژه و کاربردهایی فراتر از روکش تک لایه دارد.

مشخصات روکش حرارتی دولایه چسبدار به صورت مختصر عبارت است از:

  • جنس انواع وارنیش چسبدار دولایه: پلی الفین انعطاف پذیر، ضد شعله، خود خاموش شونده
  • ضخامت بیشتر از روکش های دولایه معمولی
  • ضریب جمع شوندگی روکش چسبدار دولایه ۳ به ۱
  • مقاوم در مقابل اشعه ماوراء بنفش (UV)
  • روکش مشکی رنگ
  • دمای کارکرد روکش: ۴۵- درجه تا ۱۲۵+ درجه سلسیوس
  • اشتعال پذیری روکش (بدون چسب): مطابق با استاندارد ۱-UL VW 600 ولت، ۱۰۵+ درجه سانتی گراد(
  • دمای مورد نیاز جهت حداقل جمع شوندگی: ۸۰+ درجه سانتی گراد
  • دمای مورد نیاز جهت حداکثر جمع شوندگی: ۱۱۰+ درجه سانتی گراد
  • سازگار با ضوابط RoHS و Sony
  • بسته بندی: شاخه های یک متری (انواع دیگر بسته بندی متناسب با سفارش شما)

جنس روکش از پلی الفین انعطاف پذیر با پیوند-متقابل شده است. روکش حرارتی دولایه ضخیم به یک لایه چسب حرارتی ضد آب و روغن در داخل بدنه روکش آغشته شده است. وارنیش دور جسم مورد نظر قرار میگیرد و پس از حرارت دیدن، چسب حرارتی داخل بدنه روکش روان می شود و روکش جمع می شود. چسب روکش حرارتی موجب آب بندی کامل حد فاصل روکش حرارتی و جسم مورد پوشش می گردد. این چسب از نفوذ هوا، رطوبت و گرد و غبار به داخل روکش جلوگیری می کند.

این نوع روکش ها مشکی رنگ و در مقابل اشعه ماوراء بنفش (UV) مقاوم است. ضریب جمع شوندگی این روکش ها ۳ به ۱ (۳: ۱) است بدین معنی که پس از حرارت مناسب، قطر روکش به یک سوم قطر اولیه کاهش می یابد.

ضخامت انواع روکش دولایه چسبدار بیشتر از روکش های دولایه معمولی است و به همین دلیل کاربرد گسترده در عایق کاری اتصالات کابل های فشار ضعیف از جمله مفصل فشار ضعیف، عایق کاری رابط متصل کننده دو سر کابل، جایگزینی غلاف نهایی کابل با آن و سرکابل فشار ضعیف، عایق کاری و آب بندی حد واسط کابل و کابلشو، جایگزینی غلاف نهایی کابل متداول دارد. جهت خرید شیرینگ حرارتی دولایه چسبدار یا خرید شیرینگ حرارتی دولایه معمولی با ما در ارتباط باشید. منتظر صدای گرم شما هستیم.

شیرینگ حرارتی زیپ دار

تولید شیرینگ حرارتی زیپ دار جهت ترمیم و عایق کردن روکش اصلی کابل در سایز و ولتاژهای مختلف انجام می شود. شما می توانید قیمت شیرینگ حرارتی زیپ دار را از طریق تماس تلفنی با شماره موجود در سایت الکتریک کالا به عنوان مرکز فروش انواع روکش حرارتی زیپ دار نظیر فروش روکش حرارتی زیپ دار ریکم استعلام کنید و از نحوه خرید روکش حرارتی زیپ دار مطلع شوید. انواع روکش حرارتی زیپ دار برای تعمیر پوسته اصلی کابل هایی که برق دار هستند و به دلیل اتصال به شبکه دسترسی به قسمت باز شده سر کابل برای عبور دادن روکش وجود ندارد، مورد استفاده قرار می گیرند. انواع شیرینگ زیپ دار از یک طرف باز بوده و بعد از قرار گرفتن روی قسمت آسیب دیده کابل توسط زیپ روکش که مجهز به چسب حرارتی نیز می باشد، روی هم قرار می گیرند. زیپ شیرینگ حرارتی قطعه فلزی فنری شکل است که پس حرارت دادن روکش حرارتی به صورت کامل جمع می شود و بر سطح کابل محکم می شود و لبه های چسب دار به صورت کامل به یکدیگر می چسبند.

خرید روکش حرارتی ووار WOER 

روکش حرارتی برند وو ار از نوع وارنیش های تک لایه مورد مصرف عمومی SGP است. با توجه به مصرف عام این نوع وارنیش ها، رنگ بندی آن بسیار وسیع است. رنگ مشکی این مدل وارنیش ها، در مقابل اشعه ماوراء بنفش (UV) مقاوم است. راحت ترین راه خرید روکش حرارتی ووار از طریق سایت الکتریک کالا به عنوان مرکز فروش روکش حرارتی WOER می باشد. قیمت انواع روکش حرارتی برند ووئر را از ما تنها با یک تماس تلفنی بگیرید.

مشخصات روکش حرارتی ووئر به صورت متخصر عبارت است از:

  • روکش حرارتی تک لایه مورد مصرف عمومی
  • ضریب جمع شوندگی: ۲: ۱
  • از جنس پلی الفین انعطاف پذیر
  • ضد شعله، خود خاموش شونده، پیوند-متقابل شده
  • درجه حرارت کاری: ۴۵ – درجه تا ۱۲۵ + درجه سلسیوس
  • حداقل دما جهت جمع شوندگی: ۷۰ + درجه سانتی گراد
  • حداقل دما جهت جمع شوندگی کامل: ۱۲۰ + درجه سانتی گراد
  • دارای استاندارد ۲۲۴UL از موسسه Underwriters Laboratory
  • سازگار با ضوابط Sony و RoHS

شیرینگ حرارتی ووئر مصرف زیادی در هادی های ولتاژ پایین (تا ۱۰۰۰ ولت) جهت اهداف عایق بندی نظیر عایق کاری سرسیم، کابلشو، باس و شینه، کد بندی فازها (کابل ها، باس بارهای تابلو های فشار ضعیف، …) و علامت گذاری هادی های زمین یا خنثی (با استفاده از وارنیش با رنگ سبز و زرد تلفیقی) دارند. تولید روکش حرارتی برند وو ار حول اجسام دیگر (مانندلوله ها) جهت حفاظت مکانیکی جسم مورد پوشش، لیبل گذاری و یا صرفاً افزایش زیبایی ظاهری و رنگین سازی جسم انجام می شود.

منظور از وارنیش حرارتی یا روکش چیست؟ همان طور که از اسمشان پیداست برای عایق کردن سیم ها، کابل ها و روی باطری ها قرار میگیرد. این روکش مقاوم  در برابر فرسودگی، مواد شیمیایی، و تغییرات آب و هوایی مقاومت ایجاد می کنند.فروشگاه اینترنتی الکتریک کالا دارای انواع روکش حرارتیوارنیش حرارتی | شیرینگ حرارتی  دراندازه های متفاوت میباشد.

 

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
وارنیش (شیرینگ) حرارتی 150 میلی متری

وارنیش (شیرینگ) حرارتی 150 میلی متری

وارنیش حرارتی 150 میلی متری Heat Shrinkable Tube هر واحد از این کالا 1 متر می باشد.
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
وارنیش (شیرینگ) حرارتی 100 میلی متری

وارنیش (شیرینگ) حرارتی 100 میلی متری

وارنیش حرارتی 100 میلی متری Heat Shrinkable Tube هر واحد از این کالا 1 متر می باشد.
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
وارنیش (شیرینگ) حرارتی 60 میلی متری

وارنیش (شیرینگ) حرارتی 60 میلی متری

وارنیش حرارتی 60 میلی متری Heat Shrinkable Tube هر واحد از این کالا 1 متر می باشد.
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
وارنیش (شیرینگ) حرارتی 30 میلی متری

وارنیش (شیرینگ) حرارتی 30 میلی متری

وارنیش حرارتی 30 میلی متری Heat Shrinkable Tube هر واحد از این کالا 1 متر می باشد.
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید