جستجو
منو بسته

باتری ماشین شارژی

در سالهای اخیر همزمان با همه گیر شدن وسایل و ابزار های شارژی، ماشینهای اسباب بازی کودکان هم شارژی شده اند و کودک میتواند مسافت قابل توجهی را با ماشین شارژی خود طی کرده و لذت رانندگی واقعی را تجربه کند.این اسباب بازیهای مدرن نیروی محرک خود را از یک یا چند باتری قابل شارژ تامین میکنند.

باتری ماشین شارژی

 

 تولید ککندگان ماشینهای شارژی برای کنترل هزینه تولید و قیمت تمام شده عمدتا از باتریهای سیلد اسید SLA در ماشینهای شارژی استفاده میکنند. این باتریها کارآیی نسبتا خوبی دارند و قیمتشان نسبت به باتری لیتیومی ماشین شارژی بسیار پایینتر است.
باتری ماشین شارژی کودک شما معمولا از نوع باتری سیلد اسید 6 ولت 12 آمپر یا 6 ولت 4.5 آمپر استفاده میکند و در اکثر مواقع دو عدد باتری به صورت سری کنار هم قرار دارد.
با اینحال تولیدکنندگان برخی از سایر مدلهای باتری را نیز در ماشینهای شارژی استفاده میکنند که در زیر نام میبریم:

باتریهای 6 ولتی ماشین شارژی عبارتند از:

  • باطری ماشین شارژی 6 ولت 4.5 و 5 آمپر
  • باطری ماشین شارژی 6 ولت 7 و 7.5 آمپر
  • باطری ماشین شارژی 6 ولت 12 آمپر

انواع باتری ماشین شارژی 12 ولت عبارتند از :

  • باطری ماشین شارژی 12 ولت 4.5 آمپر
  • باطری ماشین شارژی 12 ولت 7 آمپر
  • باطری ماشین شارژی 12 ولت 9 آمپر
  • باطری ماشین شارژی 12 ولت 12 آمپر

البته لیست باتریهای سیلد اسید 6 و 12 ولتی بسیار طولانی تر از لیست فوق است اما بیش از 95 درصد انواع باتری ماشین شارژی کودکان در لیست فوق قرار دارد.

پرسش و پاسخ های متداول مشتریان عزیز:

پرسش : بهترین مارک باطری ماشین شارژی چیست؟

پاسخ : باتریهای زیادی در بازار وجود دارند از جمله برندها لانگ، سانی بت، مکسل، موریسل و .... که همگی از کیفیت نسبی برخوردارند اما از نظر کارشناسان ما در برندهای ذکر شده باتری را انتخاب کنید که اولا تاریخ تولید نزدیکتری داشته باشد و ثانیا وزن استاندارد و بالاتری نسبت به بقیه داشته باشد.(ظرفیت باتری های سربی نسبت مستقیم با وزن سرب استفاده شده دارند) مثلا در بازار باتری های سربی برخی از برندها به خاطر ایجاد مزیت و ترقیب مشتری به خرید ظرفیت باتری را بالاتر از ظرفیت استاندارد در همان سایز چاپ میکنند در صورتی که از لحاظ وزنی حتی مقداری کمتر از وزن استاندارد، وزند دارد. مثلا به جای 6 ولت 4.5 آمپر 6 ولت 5 چاپ میکنند یا به جای 12 ولت 7.2 آمپر 12 ولت 7.5 چاپ میشود. پس بهتر است از مراکزی خرید کنید که وزن و ظرفیت واقعی باتری را به شما اعلام کنند.

پرسش: قیمت باطری ماشین شارژی بزرگ چقدر است؟

پاسخ: هر باتری ماشین شارژی دارای مشخصات ولتاژ و ظرفیت خاصی است.در اکثر ماشینهای شارژی کودکان باتری 6 ولت 4.5 آمپر و 6 ولت 12 آمپر استفاده میشود اما برای اطمینان از این موضوع به راحتی صندلی ماشین کودک را بلند کرده و باتری را از زیر صندلی خارج کنید و مشخصات را از روی باتری یاد داشت کنید و با دانستن مدل باتری با ما تماس بگیرید یا در پایین همین صفحه قیمت باتری ماشین شارژی را ملاحظه بفرمایید.

 

پرسش: قیمت باطری ماشین شارژی دو موتوره؟

پاسخ: معمولا باتری ماشین شارژی دو موتوره 2 عدد باتری 6 ولت 12 آمپر است که به صورت سری به یکدیگر متصل شده اند.

 

پرسش: قیمت باطری ماشین شارژی 12 ولت 7 آمپر؟

متاسفانه به دلیل نوسان زیاد قیمت در بازار قیمت ثابتی برای باتری 12 ولت 7 آمپر وجود ندارد اما ما در وبسایت الکتریک کالا سعی نموده ایم باتری باکیفیت با مناسب ترین قیمت را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم. برای مشاهده قیمت باتری 12 ولت 7 آمپر لیست محصولات همین صفحه را ملاحظه بفرمایید.

پرسش: آیا امکان خرید باتری ماشین شارژی به صورت حضوری هم وجود دارد؟

بله آدرس فروشگاه در صفحه تماس با ما و قسمت پایین سایت وجود دارد شما عزیزان میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه الکتریک کالا مراجعه و کالای خود را خریداری بفرمایید. البته ما این اطمینان را به شما میدهیم خرید آنلاین باتری از فروشگاه اینترنتی الکتریک کالا نسبت به شیوه خرید حضوری به نفع شما خواهد بود.

نحوه شارژ باتری ماشین شارژی کودکان ؟

پرسش: نحوه شارژ باتری ماشین شارژی کودکان ؟

ماشینهای شارژی کودکان معمولا یا از دو باتری 6 ولت سری شده که مجموع ولتاژشان 12 ولت میشود استفاده میکنند و یا از یک باتری 12 ولت که در هر دو صورت بایستی از شارژر اتوماتیک باتری خشک 12 ولت استفاده کنید. با کلیک روی این لینک به صفحه شارژر باتریهای سیلد اسید هدایت میشوید
نکته: شارژر باتری ماشین شارژی کودکان را از نوع یک آمپر یا نهایتا 2 آمپر انتخاب نمایید زیرا بالابودن آمپر شارژ موجب گرم شدن باتری و کوتاه شدن عمر آن میشود.
نکته: حتما از شارژر اتوماتیک استفاده کنید تا در صورت فراموش کردن شما پس از شارژ کامل جریان الکتریسیته قطع گردد.

 

خراب شدن باتری ماشین شارژی

 

پرسش: سه ماه قبل باتری خریدم به ماشین متصل کردم الان کار نمیکنه علت چیه ؟

باتری ماشین شارژی کودکان معمولا از نوع باتری های سربی یا سیلد اسید هستند. دقیقا مثل باتری اتوموبیل و این باتریها مقاومت داخلی دارند و خود به خود بعد از چند روز از لحاظ الکتریکی تخلیه میشوند و در صورت خالی ماندن باتری بیش از حدود 20 روز در صفحات سرب و اکسید سرب داخل باتری واکنش های برگشت ناپذیر اتفاق می افتد و باتری خراب میشود. بنابراین حتی اگر از ماشین شارژی استفاده نمیکنید بایستی حتما هر 20 روز یک بار باتری آن را شارژ نمایید تا از خرابی زودهنگام باتری جلوگیری کنید.

 

دسته بندی ها
فروشندگان